۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
لغو مأموریت  و مرخصی شهرداران استان سمنان در ایام پایانی سال و نوروز ۹۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خبر داد:

لغو مأموریت  و مرخصی شهرداران استان سمنان در ایام پایانی سال و نوروز ۹۹

سمنان – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به شرایط بحرانی به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: مأموریت و مرخصی شهرداران استان در ایام پایانی سال و نوروز ۹۹ لغو شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، منوچهر فخری بعدازظهر سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست ویدئو اجلاس با شهرداران استان سمنان با اشاره به  اینکه مرخصی و مأموریت شهرداران در ایام پایانی سال جاری و نوروز ۹۹ لغو شده است، اظهار داشت: با توجه به‌احتمال بارش باران و آب‌گرفتگی معابر، تمهیدات لازم از سوی شهرداران استان اندیشیده شود.

وی بابیان اینکه شهرداری‌های استان سمنان جزو شهرداری‌های پیش رو برای مقابله با کرونا در کشور هستند، اضافه کرد:تمام دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان در تلاش هستند و با تلاش همگانی به یاری خداوند از این بحران سربلند بیرون خواهیم آمد.

معاون استاندار سمنان با تأکید بر اینکه  شهرداری‌ها تعطیلی ندارند و در فصل‌های مختلف سال و در آیین‌های سوگواری و یا جشن و سرور، نقش شهرداری‌ها تغییر می‌کند، بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی مناطق شهری استان در هر ۲۴ ساعت یک‌بار انجام شود.

فخری با تأکید بر لزوم ضدعفونی ناوگان حمل‌ونقل سبک و سنگین درون‌شهری به‌طور مرتب در هرروز بیان کرد: شهرداری‌ها در فرهنگ‌سازی و تبلیغات برای در خانه ماندن، مقابله با کرونا ویروس و رعایت نکات بهداشتی به‌طور مستمر در تلاش باشند.

کد خبر: ۹٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha