۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
ثبت نام ٨٧٤٩٨ متقاضی مسکن در ١٨ شهر جدید
معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد:

ثبت نام ٨٧٤٩٨ متقاضی مسکن در ١٨ شهر جدید

معاون مسکن و ساختمان ضمن اعلام مشارکت بیش از یک میلیون و ٣٣١ هزار نفر در مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، مشارکت متقاضیان مسکن را در ١٨ شهر جدید اعلام کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان روند ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد.

معاون مسکن و ساختمان با اعلام این مطلب که آمار کل پیامک های دریافتی تا ظهر امروز ٢٧اسفند، ٨٠١ هزار و ٢٢٨ نفر است، میزان ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی به نشانی tem.mrud.ir را ٥٢٩ هزار و ٨٢٧ نفر برشمرد.

محمودزاده همچنین آمار ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن را در ١٨ شهرجدید طبق آخرین آمار، ٨٧ هزار و ٤٩٨ نفر برشمرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان جزییات تعداد نفرات و عناوین شهرهای جدید، توضیح داد: در استان اصفهان در شهرهای جدید بهارستان ٥٣٢١ نفر، در فولادشهر ١٢٦٢ نفر، در مجلسی نیز ٩٦ نفر ثبت نام کردند. همچنین در استان آذربایجان شرقی در شهر سهند ١٤٣٨٦ نفر و در استان البرز شهر هشتگرد ٢٠٣٩ نفر ثبت نام کرده اند.

به گفته وی، در استان سیستان و بلوچستان در شهر تیس ٩٧٠٣ نفر، در فارس شهر جدید صدرا ٢٢٧٦٨ نفر، در استان بوشهر در شهرهای عالیشهر ٦١٨ و در شهر سیراف ١٩ نفر ثبت نام کردند.

همچنین در استان خراسان رضوی در شهرهای گلبهار ٩٨٢ نفر و در استان بینالود ١٢٦ نفر، در استان خوزسان در شهرهای رامین ٥٠ و در شیرین شهر هفت نفر ثبت نام کرده اند.

محمودزاده ادامه داد: در استان مرکزی در شهرهای مهاجران ٢٧٠ و امیرکبیر٤٠ نفر، در استان قم در شهر جدید امیرکبیر ١٠٠٥٣ نفر، در استان تهران در شهرهای پرند ١٣٤٣٥، هشتگرد ٥٤٤٧ و ایوانکی ٣٨٤ نفر و در استان سمنان در شهر ایوانکی ٩٢ نفر ثبت نام کرده اند.

کد خبر: ۹٬۹۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha