۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
آمار اشتباه اشتغال موجب کاهش بودجه همدان شده‌ است
نماینده مردم همدان در مجلس:

آمار اشتباه اشتغال موجب کاهش بودجه همدان شده‌ است

همدان - نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود آمار دقیق و ارائه آمار اشتباه از قبیل اشتغال موجب کاهش بودجه استان همدان شده‌ است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار با مدیر صندوق بیمه روستایی و عشایری استان همدان با بیان اینکه یکی از اقشار کمتر مورد توجه واقع شده در سیستم اداری کشور روستاییان هستند؛ اظهار کرد: متاسفانه برخی از روستاییان به دلیل نبود درآمد زیر خط فقر هستند.

وی بابیان اینکه متاسفانه اطلاع‌رسانی و آمارها از افراد فاقد بیمه در روستاها و عشایر دقیق نیست، افزود: نبود آمار دقیق و ارائه آمار اشتباه از قبیل آمار اشتغال موجب کاهش بودجه استان شده‌ است.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه به دنبال بیمه رایگان روستاییان را هستیم اما متاسفانه سهمیه محدود است، عنوان کرد: امیدواریم در دولت آینده سهمیه بیمه روستاییان افزایش یابد من اینکه نیازمند بانک اطلاعاتی دقیقی از تعداد افراد فاقد بیمه هستیم که باید این مهم مد نظر مسئولان امر قرار گیرد.

فلاحی از پیگیری تعداد آمار اقشار کم‌درآمد و یا فاقد درآمد در روستاها خبر داد و افزود: این موضوع باید محقق شود تا استان سهمیه خوبی را در بحث بیمه رایگان دریافت کند.

کد خبر: ۹۹٬۴۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha