۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱
حق ایلام در توزیع اعتبارات روستایی پایمال می شود
استاندار ایلام:

حق ایلام در توزیع اعتبارات روستایی پایمال می شود

ایلام-استاندار ایلام بر لزوم توجه ویژه به اعتبارات روستایی در استان ایلام تاکید کرد و گفت: حق ایلام در توزیع اعتبارات روستایی پایمال می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری ظهر امروز شنبه در دیدار با معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداری و دهیاری های کشور در محل استانداری ایلام با اشاره به تردد بیش از هشت میلون زائر در طول سال در استان ایلام، اظهار داشت: تمام زیرساخت های استان ایلام در خدمت توسعه ملی است و می طلبد در برنامه ریزی ها این مهم دیده شود.

وی خواستار اختصاص اعتباراتی ویژه به روستاهای در مسیر کریدور اربعین شد و بیان کرد: زیرساخت های روستاهایی که در مسیر اربعین قرار دارند باید توسعه یابد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود خواستار افزایش اعتبارات روستاهای استان از محل اعتبارات ماده ۵۸، ماده۳۹، ارزش افزوده برای تامین ماشین آلات حمل پسماند، تانکر آبرسانی، ماشین آتش نشانی و سایر ملزومات مورد نیاز شد.

وی بر تامین آب شرب عشایر و آب دام های آنها تاکید کرد و گفت: اگر اعتبارات خوبی به دهیاران اختصاص داده شود می توان با برنامه ریزی خیلی از مشکلات روستاییان و عشایر را برطرف کرد.

نوذری در پایان با بیان اینکه شاخص جمعیت نمی تواند منجر به توسعه و عدالت اجتماعی شود، بیان کرد: در توزیع اعتبارات که تنها یک شاخص و آن هم نرخ جمعیت تاثیرگذار است، حق ایلام پایمال می شود،  ضرورت دارد این مهم مورد بازنگری قرار گیرد.

کد خبر: ۹۹٬۳۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha