۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
مردم همدان نگران کمبود مرغ در بازار نباشند
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان:

مردم همدان نگران کمبود مرغ در بازار نباشند

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با بیان اینکه مرغ به اندازه کافی در همدان وجود دارد گفت: مردم همدان نگران کمبود مرغ در بازار نباشند.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان؛ داریوش جودکی از تشکیل جلسه اضطراری برای تامین مرغ در استان خبر داد و اظهار کرد: این جلسه با حضور مسوولان استانی در تعزیرات حکومتی همدان برگزار و تدابیری اندیشیده شد.

وی بیان کرد: این جلسه به دلیل کمبود مرغ و عدم همکاری کشتارگاه‌ها و مرغداری‌ها با حضور دادستان همدان، اداره اطلاعات، مدیرکل امور اقتصادی استانداری، روسای سازمان‌های صمت و جهاد کشاورزی، مالکین کشتارگاه‌ها و نماینده اتحادیه  تشکیل و کشتارگاه‌ها، مرغداری‌ها و اتحادیه متعهد شدند نسبت به تامین مرغ و کشتار روزانه به اندازه سرانه مصرف استان اقدام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان با تاکید به اینکه مردم نگران تامین مرغ گرم نباشند و مرغ به اندازه کافی در استان وجود دارد؛ عنوان کرد: باید قیمت مصوب  مرغ ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به دست مصرف کننده در استان برسد و هرگونه قطعه‌بندی مرغ نیز ممنوع است.

وی با بیان اینکه در راه خدمت به مردم و تامین مایحتاج ضروری حتی در روز تعطیل از هرگونه تلاشی فروگذار نخواهیم کرد چون خود را خدمتگذار مردم می‌دانیم و با هرگونه تخلف نیز به شدت برخورد می‌کنیم افزود: پل ارتباطی ما تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره‌کل و تلفن گویای ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir برای هرگونه انتقاد و اظهارنظر از سوی مردم است تا به موقع نسبت به مسائل رسیدگی و ترتیب اثر دهیم.

کد خبر: ۹۹٬۳۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha