۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
صنعتگران زنجانی برای تولید اقلام مقابله با کرونا وارد کار شدند
رئیس سازمان صمت زنجان:

صنعتگران زنجانی برای تولید اقلام مقابله با کرونا وارد کار شدند

زنجان-رئیس سازمان صمت زنجان، گفت: صنعتگران استان زنجان همگام و همراه با تلاشگران حوزه سلامت ، همت و عزم جدی خود را در جهت تولید اقلام مورد نیاز برای غلبه بر ویروس کرونا بکار بستند.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از صنعت و معدن زنجان، ناصر فغفوری گفت: صنعتگران استان زنجان همگام و همراه با تلاشگران حوزه سلامت ، همت و عزم جدی خود را در جهت تولید اقلام مورد نیاز برای غلبه بر ویروس کرونا بکار بستند.

وی اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با استفاده از توانمندی‌های داخل استان، مواد اولیه واحدهای تولید ماسک و مواد ضد عفونی را تولید کنیم تا در چرخه تولید این اقلام مشکلی بروز نکند.

رئیس سازمان صمت زنجان، با اشاره به تجهیز نقاهتگاههای استان اظهار داشت: با حضور خیرین سلامت در حوزه صنعت، معدن و تجارت قسمت اعظم نیازهای محل نقاهتگاههای اماده شده را تامین خواهیم کرد.

فغفوری یادآور شد: پشتیبانی از واحدهای تولید کننده اقلام بهداشتی مورد نیاز در مبارزه با کرونا ماموریت اصلی سازمان صنعت، معدن و تجارت است که ضمن تحقق آن و در کنار خیرین سلامت، نیازهای مراکز بهداشتی از قبیل تختهای بیمارستانی، پتو و ملافه را هم به فضل خداوند متعال تامین خو اهیم کرد.

فغفوری عنوان کرد: سرمایه گذاران حوزه صنعت استان با تغییر در خط تولید خود و تامین نیازهای حوزه بهداشت، درخواستهای مراکز بهداشتی استان را به صورت کامل تامین می‌کنند.

وی خاطر نشان ساخت: در جهت تامین بهداشت و انجام اقدامات ایمنی در مراکزی مانند نانوایی‌ها، با همراهی خیرین حوزه صنعت استان اقلام مورد نیاز تامین و به مرور در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

کد خبر: ۹٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha