۲۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
اتوبوس فرسوده در ناوگان حمل و نقل گلستان وجود ندارد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

اتوبوس فرسوده در ناوگان حمل و نقل گلستان وجود ندارد

گرگان- میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: اتوبوس فرسوده در ناوگان حمل و نقل عمومی استان وجود ندارد و میانگین سنی اتوبوس ها در گلستان 10 سال است.

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: میانگین سن اتوبوس ها در گلستان 10 سال است و از استاندارد معقول برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه آنچه که در حوزه ناوگان اتوبوس رانی استان بسیار مورد تایید است رعایت قوانین و مقرارت توسط رانندگان و شرکت هاست، خاطرنشان کرد: به منظور رسیدگی هر چه بیشتر در خصوص رعایت قوانین استفاده از سامانه سپهتن را در استان گلستان داریم.

میقانی افزود: این سامانه هوشمند که در اختیار پلیس راه قرار دارد می توانند مشکلاتی که در خصوص سرعت ماشین، نقص فنی از جمله ترمز ماشین، مشکلات گواهینامه و دیگر موارد را گزارش دهد تا از بروز هر گونه اتفاقی جلوگیری کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خاطرنشان کرد: این سامانه به منظور بهره وری حمل و نقل عمومی، افزایش ایمنی، ارتقا سطح پایش ناوگان عمومی در سطح کشور راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: کلاس های توجیهی و جلسات آموزشی مستمر با شرکت های حمل و نقل عمومی از دیگر اقداماتی است که در این نهاد به منظور ارتقاء افزایش ایمنی در سطح استان انجام می شود.

کد خبر: ۹۹٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha