۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
برترین شرکت‌های غرب و شمال غرب کشور در تبریز معرفی می شوند

برترین شرکت‌های غرب و شمال غرب کشور در تبریز معرفی می شوند

تبریز- مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی کشور اعلام کرد: هفتمین دوره معرفی برترین شرکت های غرب و شمال غرب کشور سیزدهم مرداد امسال ساعت ۱۰ در تالار اتاق بازرگانی تبریز برگزار می شود.

به گزارش بازار، جواد جهانگیر در تبریز اظهار کرد: معرفی شرکت های برتر یاد شده با مشارکت اتاق بازرگانی تبریز برگزار می شود .

وی با اشاره به شاخص های انتخاب شرکت های برتر ادامه داد: رشد و بازدهی، اثربخشی در بازارهای بین المللی، اشتغالزایی و استفاده هوشمندانه از دارایی های شرکت از شاخص های انتخاب شرکت های برتر است.

نایب رییس اتاق بازرگانی تبریز نیز گفت: اتاق با سلاح و صلاح روز باید بتواند از واحدهای صنعتی، تولیدی و مراکزی که برای تعالی کسب و کار فعالیت می کنند، حمایت کند و برای تحقق این هدف تلاش می کند.

ابوالفتح ابراهیمی ادامه داد: با آموزش راه توسعه را می توان نشان داد و در اقتصاد کشور مثمر ثمر واقع شد، طرح رتبه بندی شرکت های برتر شمال غرب و غرب کشور نیز رقابتی در افزایش بیلان، رشد شرکت ها، اشتغال زایی، صادرات و شایسته سالاری ایجاد شده است. 

۵۳۰ شرکت در هفتمین دوره معرفی برترین شرکت های غرب کشور ثبت نام کردند
دبیر علمی هفتمین دوه معرفی برترین شرکت های منطقه غرب و شمال غرب کشور نیز گفت: بیش از ۵۳۰ شرکت در این دوره از انتخاب برترین شرکت های تولیدی و صنعتی ثبت نام کردند که در ۲۴ گروه ارزیابی و داوری می شوند.

مجید باقرزاده نیز در این نشست اظهار کرد: این تعداد شرکت از ۱۰ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، مرکزی، قزوین، کرمانشاه، همدان، کردستان و گیلان ثبت نام کردند. 

وی همچنین در تشریح طرح "ایران تک" در معرفی شرکت های برتر، گفت: ایران تک رویداد صنعتی و رقابتی در غرب و شمال غرب کشور است که جایگاه مدیران و شرکت ها را نشان می دهد و راهی را که باید طی کنند تا از رقبای خود عقب نمانند و این موضوع زمینه مقایسه و رقابت بین شرکت ها را فراهم می کند. 

باقرزاده با اشاره به نقش و جایگاه مدیریت در توسعه کشور، گفت: اگر ظرفیت های مدیریتی افزایش یابد بسیاری از نقاط ضعف برطرف و توسعه ممکن می شود، چون توسعه با افزایش ظرفیت های مدیریتی محقق و مسیر تعالی دادن کسب و کار هموار می شود.

کد خبر: ۹۹٬۱۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha