۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
لزوم بهره‌گیری از دانش روزآمد جهان همگام با تقویت بومی‌سازی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد

لزوم بهره‌گیری از دانش روزآمد جهان همگام با تقویت بومی‌سازی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از دانش روزآمد جهان همگام با بومی‌سازی گفت: باید دانش‌ جهانی را رصد کرد و در عین حال با قدرت در مسیر پیشرفت گام برداشت.

به گزارش بازار به نقل از شانا، بهزاد محمدی روز چهارشنبه (۲۳ تیرماه) در مجمع عمومی عادی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با تأکید بر حمایت از این شرکت اظهار کرد: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با توجه به ماهیت فعالیت‌های خود بازوی توسعه این صنعت است.

وی افزود: شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در سال‌های اخیر دستاوردهای ارزشمندی به دست آورده است و جای قدردانی دارد که بخشی از خروجی این تلاش‌ها، تأمین نیازهای صنعت پتروشیمی در بحث دانش فنی و کاتالیست‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه حضور این شرکت با توجه به ابعاد توسعه صنعت، یک ضرورت است، گفت: در سال ۹۹ که سال جهش طلایی صنعت پتروشیمی ایران بود، شرکت پژوهش و فناوری با تولیدی شدن ۳ طرح توسعه‌ای خود در جمع ۱۷ طرح بهره‌برداری شده در سبد جهش دوم توسعه صنعت دارای جایگاه ویژه‌ای بود.

محمدی تصریح کرد: افزون‌ بر سه طرح این شرکت یعنی تأمین کاتالیست پلی‌پروپیلن و تأمین کاتالیست پلی‌اتیلن سنگین در پتروشیمی شازند و نیز بهره‌برداری رسمی از نخستین کاتالیست زیگلرناتا پلیمریزاسیون پلی‌اتیلن سبک خطی در پتروشیمی لرستان، ساخت و تأمین کاتالیست پتروشیمی سبلان از سوی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی نیز دستاورد مهمی بود که به ثمر نشست.

وی ادامه داد: رونمایی از دانش فنی ایرانی PVM در مرکز ماهشهر شرکت پژوهش و فناوری در سال ۱۳۹۹ با هدف تأمین نیازهای کشور به‌ویژه تأمین سه دانش فنی و ۶ کاتالیست طرح اسلام‌آباد غرب از جمله تلاش‌های پژوهشگران شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی بود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: در سال ۹۹ نام شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی در تاریخ صنعت پتروشیمی ایران ماندگار شد و این دستاوردهای خیره‌کننده در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی پژوهشگران و تلاشگران این شرکت ثبت شده است.

محمدی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از دانش روزآمد جهان همگام با بومی‌سازی در شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی خطاب به مدیران و کارشناسان این شرکت گفت: باید تحولات و دانش‌ روزآمد جهان را همواره رصد کنید و همچنان با قدرت در مسیر پیشرفت و توسعه گام بردارید و به سمت هدف‌های متعالی حرکت کنید.

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی به ریاست مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و با حضور هیئت مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی، هیئت مدیره شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و دیگر اعضا برگزار شد.

در این مجمع در اجرای ماده ۱۰۱ قانون تجارت و ماده ۸ اساسنامه سازمان، مجمع عمومی عادی شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برای رسیدگی به ترازنامه، صورت حساب سود و زیان و عملکرد سال تشکیل و گزارش عملکرد از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت شد.

علی پژوهان، مدیرعامل شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی نیز عملکرد هیئت مدیره و سازمان در سال ۱۳۹۹ و نیز برنامه‌های آینده این شرکت را به سمع و نظر اعضای مجمع رساند، همچنین در پایان این نشست تصمیم‌ها و تکالیف مجمع ازسوی اعضا تصویب شد.

کد خبر: ۹۹٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha