۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سد عمارت گرمی جذب شد
نماینده مردم گرمی در مجلس:

۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سد عمارت گرمی جذب شد

اردبیل- اسماعیلی، نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: در راستای تسویه حساب حقوق کارگران شاغل در سد عمارت، پرداخت دیون پیمانکاران و اتمام سد عمارت نزدیک یک هزار میلیارد تومان اخذ شده است.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای تسویه حساب حقوق کارگران شاغل در سد عمارت، پرداخت دیون پیمانکاران، خرید زمین روستاهای اطراف و اتمام سد عمارت نزدیک یک هزار میلیارد تومان با کمک استاندار اردبیل از سازمان برنامه و بودجه اخذ شده است.

وی بیان کرد: طبق تمهیدات به عمل آمده خبرهای خوبی در خصوص شروع عملیات اجرایی انتقال آب سد عمارت به طرف گرمی مغان و همزمان آبگیری سد عمارت اعلام خواهد شد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس گفت: معوقات قراردادهای نیروهای آب و فاضلاب گرمی برطرف شده و به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده و پیگیری‌های لازم از مسئولان ذی‌ربط در دستور کار قرار گرفته است.

اسماعیلی ادامه داد: بررسی مسائل و مشکلات کارکنان آب و فاضلاب شهرستان در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم هر چه سریع‌تر مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت قرارداد کارکنان آب و فاضلاب گرمی در دستور کار است.

اسماعیلی اظهار کرد: تمام سعی و تلاش ما بر این است تا در راستای رسیدگی به مشکلات و دغدغه‌های مردم شهرستان موفق عمل کرده و با تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر: ۹۹٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha