۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
بروز مشکل در خط تولید واکسن «برکت» کذب است| تحویل ۷۰۰ هزار دوز واکسن به وزارت بهداشت تا کنون
روابط عمومی شرکت دارویی شفا فارمد:

بروز مشکل در خط تولید واکسن «برکت» کذب است| تحویل ۷۰۰ هزار دوز واکسن به وزارت بهداشت تا کنون

تولیدکننده نخستین واکسن ایرانی کرونا، برخی شایعات در فضای مجازی درخصوص بروز مشکل در خط تولید کوو ایران برکت را تکذیب کرد.

به گزارش بازار، در اطلاعیه روابط عمومی شرکت دارویی شفافارمد آمده است: در راستای شفاف‌سازی برای اذهان عمومی ملت شریف ایران اعلام میکنیم که هرگونه بروز مشکل و ایراد در خط تولید واکسن کوو ایران برکت کذب است و دانشمندان جوان و فرزندان این سرزمین در مجموعه شفافارمد فارغ از حواشی و شایعات فضای مجازی و تنها با انگیزه خدمت به مردم و ریشه کن شدن ویروس کووید۱۹ به صورت شبانه‌روزی مشغول به فعالیت هستند و نه تنها تولید در خط اول شفافارمد با تمام قدرت درحال انجام است، بلکه به زودی با راه‌اندازی خط دوم کارخانه شفافارمد، این واکسن با شتاب بسیار بیشتری تولید و تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: بعد از صدور مجوز تزریق اضطراری این واکسن توسط وزارت بهداشت در تاریخ ۲۵ خردادماه، تولید در خط اول کارخانه سرعت گرفت و درکمتر از یک ماه نزدیک به ۳ میلیون دوز واکسن تولید شده و درمراحل کنترل کیفی قرار گرفته و ازاین تعداد ۷۰۰ هزار دوز تحویل وزارت بهداشت شده است.


شایان ذکر است که در روزهای اخیر به گفته مقامات وزارت بهداشت توزیع این واکسن در بسیاری از استانها آغاز و با استقبال بسیار خوب مردم روبرو شده است.
 

کد خبر: ۹۹٬۰۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha