۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۹
انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام تقریباً پر است؛ در توزیع مشکل داریم
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی خبر داد

انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام تقریباً پر است؛ در توزیع مشکل داریم

نماینده مجلس ضمن اشاره به سه میلیون تن خوراک دام دپو شده در ماهشهر و بوشهر بیان کرد: در استان کرمان و بیشتر استان ها، انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام، تقریباً پر است اما اجازه توزیع ندارند.

به گزارش بازار، ذبیح الله اعظمی ساردویی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قانون تمرکز و انتزاع علی رقم قول وزیر سمت برای بازگرداندن آن، در عمل اجرایی نشد در حالی که اگر این قانون اجرایی می شد بخشی از کار حل شده بود.

اعظمی ضمن اشاره به راه اندازی سامانه بازارگاه توسط وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: در پایان سال، ۵۰ درصد خوراک دامی که از خارج وارد می شد، به بازار آزاد می رفت در حالی که این سامانه در ابتدا موفق بود و پس از آن از کیفیت آن کاسته شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس ضمن اشاره به ۳ میلیون تن خوراک دام دپو شده در ماهشهر و بوشهر تصریح کرد: در استان کرمان و بیشتر استان ها، انبارهای شرکت پشتیبانی امور دام، تقریباً پر است اما اجازه توزیع ندارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ارز به اندازه کافی تخصیص یابد، کمبودهای داخلی وارد شود و جلوی قاچاق نهاده ها به خارج از کشور گرفته شود، مشکلات حل شدنی است.

کد خبر: ۹۹٬۰۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha