۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳
توقف قطعه‌بندی مرغ در همدان/ برخورد با متخلفان در دستورکار است
مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان عنوان کرد:

توقف قطعه‌بندی مرغ در همدان/ برخورد با متخلفان در دستورکار است

همدان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از توقف قطعه‌بندی مرغ در همدان خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت فعلی بازار مرغ، قطعه‌بندی ممنوع است و با متخلفین برخورد می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان؛ داریوش جودکی با اشاره به بازدید سرزده از کشتارگاه مرغ همدان طی شب گذشته اظهار کرد: با توجه به وضعیت نابسامان توزیع مرغ در استان همدان به صورت سرزده از کشتارگاه طیور همدان بازرسی داشتیم تا در جریان روند کار قرار گیریم.

وی برنامه‌ریزی در تامین مرغ و جلوگیری از خروج آن را از استان لازم دانست و گفت:‌ شب گذشته با تیمی متشکل از نماینده فرمانداری، دامپزشکی، اداره اطلاعات، اطلاعات سپاه و پلیس امنیت اقتصادی به صورت سرزده از کشتارگاه طیور همدان بازرسی کردیم و از نزدیک روند کشتار و توزیع مرغ قرار گرفتیم تا اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه در این بازرسی که تا ساعت یک بامداد به طول انجامید، دستور توقف قطعه‌بندی مرغ صادر شد؛ عنوان کرد: با توجه به وضعیت فعلی بازار قطعه‌بندی مرغ ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به بررسی نحوه کشتار، توزیع مرغ و ایرادهای چرخه معیوب مانند قطعه‌بندی توسط کارشناسان و صورتجلسه‌ای برای اتخاذ تصمیمات  لازم گفت: تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی و صدور حکم را دارد و در عین حال از هرگونه کمک به ثبات و آرامش بازار دریغ نمی‌کند اما با مشاهده ضعف در نظارت، دستگاه‌های نظارتی هم باید با دقت بیشتری بر این موضوع نظارت و بازار را مدیریت کنند تامردم برای تامین مایحتاج ضروری خود مانند مرغ دچار مشکل نشوند.

کد خبر: ۹۹٬۰۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha