۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
برداشت ۲۲۳ میلیارد متر مکعب گاز غنی از پارس جنوبی
در یکسال اخیر محقق شد؛

برداشت ۲۲۳ میلیارد متر مکعب گاز غنی از پارس جنوبی

بوشهر- مشکین‌فام مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از برداشت ۲۲۳ میلیارد متر مکعب گاز غنی از پارس جنوبی در یکسال اخیر خبر داد.

محمد مشکین‌فام در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت نفت و گاز پارس در راستای افزایش تولید از میدان مشترک گازی پارس جنوبی در چند سال اخیر اهتمام خاصی داشته و همواره شاهد روند صعودی تولید گاز از این میدان هستیم.

وی افزود: کارگران در گرمای طاقت‌فرسا و رطوبت بسیار بالا، فعالیت شبانه‌روزی دارند و با تمام وجود برای بهبود و ارتقای تولید و خدمت‌رسانی به صنعت نفت کوشا هستند و نقش پر رنگی در افزایش میزان تولید در این مجموعه دارند.

مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس از برداشت ۲۲۳ میلیارد متر مکعب گاز غنی از پارس جنوبی در یکسال اخیر خبر داد و خاطر نشان کرد: برداشت تجمعی گاز غنی شده در پارس جنوبی درسال ۹۹ بیش از ۲۲۳میلیارد متر مکعب بوده که رشد چشمگیری نسبت به سال‌های قبل از آن داشته است.

مشکین‌فام تصریح کرد: در سال ۸۱ برداشت تجمعی گاز غنی شده در پارس جنوبی حدود ۱۲ میلیارد متر مکعب بود و در سال ۹۲ نیز بیش از ۹۶ میلیارد متر مکعب برداشت داشتیم و سال گذشته بالغ بر ۲۲۳ میلیارد متر مکعب گاز غنی شده از پارس جنوبی برداشت شده است.

وی ابراز داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال " تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها" نامگذاری شده و همه مسئولان و مردم موظف هستند در راستای تحقق شعار سال گام بردارند و مجموعه شرکت نفت و گاز پارس نیز در این مسیر از همه توان و ظرفیت خود بهره می‌برد.

کد خبر: ۹۸٬۹۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha