۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
مشکل تامین آب مجتمع راشاکاسپین زنجان با ورود دستگاه قضایی حل شد
رئیس‌کل دادگستری استان زنجان:

مشکل تامین آب مجتمع راشاکاسپین زنجان با ورود دستگاه قضایی حل شد

زنجان- رئیس‌کل دادگستری زنجان گفت: مشکل تامین آب مجتمع راشاکاسپین زنجان با ورود دستگاه قضایی حل شد و این واحد تولیدی هم اکنون از آب‌های تصفیه شده استفاده می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از دادگستری زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در هشتمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری زنجان گفت: مجتمع کاغذ سازی راشاکاسپین با هدف تولید انواع کاغذهای بسته بندی سال ۹۳ با سرمایه گذاری ۱۰۰ درصدی بخش خصوصی به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه مجتمع راشا کاسپین زنجان هم اکنون ۷۰ درصد آب مورد نیاز خود را از آب‌های تصفیه شده تامین می‌کند،اظهار کرد: سرمایه گذار در این شرایط کشور به حمایت نیاز دارد و دستگاه قضایی با قاطعیت حمایت قضایی را ازآنها دارد. 

رئیس کل دادگستری زنجان گفت: دستگاه قضایی حمایت از تولید، تلاش برای رفع موانع تولید و پشتیبانی از سرمایه‌گذار را یک وظیفه و تکلیف برای خود می داند.

صادقی نیارکی به مشکل تامین برق و زمین شرکت راشاکاسپین برای توسعه فازهای جدید اشاره کرد و ابراز داشت: با راه‌اندازی فازهای جدید در آینده‌ای نزدیک، زمینه ایجاد اشتغال یک هزار نفر دیگر در این مجتمع فراهم می‌شود و مسئولان امر به جای مانع تراشی باید نگاه حمایتی به این مجتمع داشته باشند.

وی با بیان اینکه خدمات مجتمع راشاکاسپین زنجان در سطح کشوری است ،گفت: مشکل تامین آب مجتمع راشا کاسپین زنجان با ورود دستگاه قضایی حل شد و این واحد تولیدی هم اکنون از آب‌های تصفیه شده استفاده می‌کند.

کد خبر: ۹۸٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha