۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
آغاز انعقاد قرارداد تسهیلات یک میلیارد ریالی مسکن روستایی در استان همدان
مدیرکل بنیاد مسکن استان همدان اعلام کرد:

آغاز انعقاد قرارداد تسهیلات یک میلیارد ریالی مسکن روستایی در استان همدان

همدان - ظفری، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان از آغاز انعقاد قرارداد تسهیلات یک میلیارد ریالی نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان همدان خبر داد.  

حسن ظفری در گفتگو با خبرنگار بازار با عنوان اینکه عقد قرارداد تسهیلات یک میلیارد ریالی نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در استان همدان آغاز شده است، عنوان کرد: با همکاری بانک های عامل ضمن عقد قرارداد، اولین قسط تسهیلات متقاضیان به منظور تسریع در روند ساخت واحد های مسکونی آزاد شده است.  

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان ادامه داد: از ۱۲ هزار تسهیلات تخصیصی به استان همدان تعداد هفت هزار و ۴۵۵ فقره به بانک های کشاورزی، صادرات، تجارت، رفاه، ملت و مسکن ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون بیش از یکهزار و ۱۹۳ پرونده آماده ارسال به بانک‌های شهرستان‌های استان است، ادامه داد: این پرونده ها بلافاصله بعد از ابلاغ برای عقد قرارداد به بانک‌ها آن هم برابر میزان سهمیه تعیین و ابلاغ شده هرشهرستان ارسال خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان عنوان کرد: امیدواریم از فصل کاری مناسبی که پیش رو است نهایت استفاده مفید و اثرگذار را در جهت شروع و بهسازی و ساخت واحدهای فرسوده، کم دوام و تامین مسکن روستایی با اولویت زوج‌های جوان داشته باشیم.

ظفری یادآور شد: سقف تسهیلات مسکن روستایی که تاکنون ۵۰۰ میلیون ریال بود که با مصوبه هیئت وزیران و ابلاغ آن به بنیاد مسکن، تسهیلات این بخش  به یک میلیارد ریال با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله افزایش یافته است.

کد خبر: ۹۸٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha