۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
وزیر بهداشت در مورد تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به شرکت‌های داروسازی شفاف سازی کند
رئیس اتاق بازرگانی البرز:

وزیر بهداشت در مورد تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به شرکت‌های داروسازی شفاف سازی کند

کرج- رئیس اتاق بازرگانی البرز با بیان اینکه عدم تخصیص ارز به شرکتهای داروسازی باعث مشکل در روند تولید دارو شده است، گفت: وزیر بهداشت در مورد تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به شرکت‌های داروسازی شفاف سازی کند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز، پرهام رضایی در دیدار با تعدادی از تولیدکنندگان و فعالان دارویی استان البرز اظهار کرد: بخش زیادی از شرکت‌های فعال دارویی کشور در استان البرز فعالیت می کنند و این مجموعه ها سهم مهمی در تامین داروی مورد نیاز کشور دارند.

رضایی افزود: متاسفانه این بخش حساس و مهم کشور در شرایط تحریمی مورد بی توجهی قرار گرفته است و تبعات آن در ماه های آینده مشخص می شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه قطعا ادامه این روند به تعطیلی و کمبود اقلام دارویی در ماه‌های آینده می انجامد، تصریح کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی و تبعیض در تخصیص آن به شرکت‌هایی دارویی به معضلی برای این صنعت مهم و حیاتی کشور تبدیل شده است.

رضایی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت باید در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به شرکت‌های داروسازی تجدید نظر کند، گفت: تعدادی از داروسازان نسبت به این تبعیض گلایه مند و خواستار شفاف سازی در این زمینه هستند.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه عدم تخصیص ارز به شرکتهای داروسازی سبب ایجاد مشکل در روند تولید دارو شده است، گفت: وزیر بهداشت در مورد تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به شرکت‌های داروسازی شفاف سازی کند.

کد خبر: ۹۸٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha