۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
امضای تفاهم همکاری بین سازمان صنایع کوچک ایران و مرکز حمایت از سرمایه ارمنستان
به منظور بهبود فضای سرمایه گذاری صورت گرفت؛

امضای تفاهم همکاری بین سازمان صنایع کوچک ایران و مرکز حمایت از سرمایه ارمنستان

یادداشت تفاهم همکاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مرکز حمایت از سرمایه گذاری جمهوری ارمنستان امضا و مبادله شد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، این تفاهم ‌نامه همکاری روز سه‌شنبه به‌ صورت ارتباط تصویری برخط به امضای علی رسولیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و لوان اوهانسیان مدیرعامل مرکز حمایت از سرمایه‌ گذاری جمهوری ارمنستان رسید.

توسعه همکاری‌های دوجانبه، ارائه راهکارهای تجاری مناسب برای تمامی ذینفعان، ارتقاء و بهبود فضای سرمایه گذاری و ایجاد یک چارچوب عملیاتی به منظور تقویت و توسعه روابط تجاری قوی‌تر بین طرفین، از جمله اهداف یادداشت تفاهم همکاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مرکز حمایت از سرمایه گذاری جمهوری ارمنستان است.

طرفین در این یادداشت تفاهم متعهد شده‌اند حمایت شایسته‌ای، از جمله ارائه اطلاعات مناسب فضای کسب و کار، فرصت‌های سرمایه گذاری و قوانین مرتبط را به ذینفعان یکدیگر ارائه و مجموعه‌هایی که توسط دو سازمان به یکدیگر معرفی می‌شوند را پذیرش نمایند.

دو طرف همچنین فعالیت‌هایی که منجر به شناسایی، تجزیه و تحلیل، ارزیابی و توزیع اطلاعات مربوط به طرح‌های کسب و کار در زمینه‌های تجارت خارجی، همکاری‌های صنعتی، بازرگانی و فناوری و همچنین فرصت‌های سرمایه گذاری با هدف تسهیل همکاری بیشتر با نهادهای مربوطه می‌شود را حمایت خواهند کرد.

طرفین قصد دارند در زمینه سرمایه گذاری و پروژه‌های مشترک همکاری خود را آغاز نمایند و در این راستا اطلاعات و قوانین و مقررات مربوط به سرمایه گذاری در کشور متبوع را به همراه نشریات، مطالعات و تحقیقات موجود در زمینه سرمایه گذاری با یکدیگر مبادله خواهند نمود.

دو سازمان در ادامه تعهد نموده‌اند اطلاعات مربوط به سمینارها، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های خود را به ذینفعان ارائه و حضور کسب و کارهای کوچک و متوسط کشور متبوع خود را در نمایشگاه‌های صنعتی و تجاری یکدیگر اطلاع رسانی نمایند.

طرفین همچنین تبادل مأموریت‌های کاری را به منظور کمک به ایجاد روابط کاری میان شرکت‌های کوچک و متوسط ایران و ارمنستان تسهیل، برای هیأت‌های بازدید کننده طرف مقابل نشست‌های رودررو و بازدیدهای صنعتی را سازماندهی و ارتباطات شرکت‌های کوچک و متوسط و نشست‌های رودرروی تجاری برای بخش‌های خصوصی دو کشور را تسهیل و سازماندهی خواهند نمود.

یادداشت تفاهم همکاری بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و مرکز حمایت از سرمایه گذاری جمهوری ارمنستان، محصول دیدار دوجانبه و توافق رؤسای دو مجموعه در چهارم بهمن سال گذشته است که امروز امضاء و مبادله شد.

کد خبر: ۹۸٬۷۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha