۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
۲۹۸۴ مشترک جدید در اردبیل گازدار شدند
مدیرعامل شرکت گاز اردبیل:

۲۹۸۴ مشترک جدید در اردبیل گازدار شدند

اردبیل- اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز اردبیل از جذب دو هزار و ۹۸۴ مشترک جدید در مناطق تازه گازدار شده شهری و روستایی این استان خبر داد.

سردار اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری دو هزار و ۹۸۴ مشترک جدید در بخش‌های مختلف اعم از خانگی، تجاری و عمومی جذب این شرکت شده است که در همین راستا تعداد مشترکان گاز طبیعی از بدو تأسیس این شرکت به ۵۱۲ هزار ۹۹۱ مشترک رسیده است.

وی با اشاره به نحوه جذب مشترکان روستایی و شهری در استان افزود: از تعداد دو هزار ۹۸۴ مشترک جدید تعداد یک هزار و ۸۵۴ مشترک شهری و تعداد یک هزار و ۱۳۰  مشترک نیز در روستاهای تازه گازدار شده به جمع مشترکین پیوسته‌اند که در مجموع شرکت گاز استان هم اکنون به بیش از ۳۷۵ هزار مشترک شهری و قریب به از ۱۳۸ هزار مشترک روستایی خدمات ارائه می‌کند.

اسماعیلی تصریح کرد: پروژه‌های گازرسانی به ۱۲۱ روستای استان نیز در دست اقدام است که با بهره‌مندی این روستاها از گاز طبیعی میزان ضریب نفوذ گاز طبیعی به بیش از ۹۸ درصد خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد شرکت در خصوص نصب انشعابات گاز طبیعی نیز اشاره کرد و افزود: طی سه ماهه ابتدایی سالجاری تاکنون تعداد یک هزار و ۴۴ عدد انشعاب گاز جدید نیز در سطح استان نصب شده که از این تعداد بیش از ۷۰ درصد در شهرها و حدود ۳۰ درصد در روستاها نصب و در مجموع تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان اردبیل تاکنون به ۲۴۸ هزار و  ۶۹ انشعاب رسیده است.

اسماعیلی از عموم مشترکان گاز طبیعی در استان خواست تا در صورت بروز هرگونه حادثه مرتبط با گاز طبیعی سریعاً با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس حاصل کرده و نسبت به قطع جریان گاز طبیعی اقدام کنند.

کد خبر: ۹۸٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha