۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
اصلاح الگوی مصرف در اولویت صنعت برق قرار دارد
مدیرعامل شرکت توانیر:

اصلاح الگوی مصرف در اولویت صنعت برق قرار دارد

طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توانیر و فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو، مهندس مجتبی علیرضا پور به عنوان فرمانده حوزه مقاومت بسیج توانیر معرفی و از خدمات مهندس علیرضا احمد یزدی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج توانیر تجلیل شد.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توانیر، مهندس محمد حسن متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اصلاح الگوی مصرف و مقاوم سازی اقتصاد، اظهار داشت: ما به عنوان بسیجی، تابع ولایت هستیم و باید فرمایشات ایشان را در سیاستهای ابلاغی، پیرامون اصلاح الگوی مصرف و مقاوم سازی اقتصاد در اولویت بگذاریم و همچنان که تاکنون در این عرصه ها پیشتاز بودیم، اقدامات را پیگیری کنیم.

مدیرعامل توانیر اصلاح الگوی مصرف و مقاوم سازی اقتصاد در صنعت برق را با ثمرات فراوانی همراه دانست و خاطرنشان کرد: پیشتازی توانیر دراین عرصه، اقبال سازمان برنامه و بودجه و حرکت سایر سازمانها از جمله وزارت نفت در این مسیر را به همراه داشته است.

وی تلاش در این زمینه را فرصت خوبی برای خدمت به کشور و مقاوم سازی اقتصاد عنوان و از نقش موثر مرکز بسیج وزارت نیرو و توانیر در موفقیتهای حاصل شده تقدیر کرد.

مهندس متولی زاده همچنین با قدردانی از تلاشها وخدمات مهندس احمدیزدی فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج توانیر، ویژگیهای برجسته اخلاقی و فنی ایشان را در کسوت یک نیروی بسیجی مورد توجه قرارداد و برای ایشان سلامتی و بهروزی خواستار شد.

مدیرعامل توانیر با اشاره به سوابق مهندس علیرضا پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج توانیر، جدیت و پشتکار را از ویژگیهای ایشان برشمرد و پیگیری برنامه ها با  تلاش مضاعف، تمرکز و سرعت عمل را که لازمه کار جهادی است، مورد تاکید قرار داد.

در ادامه مهندس داود طارمی فرمانده مرکز بسیج وزارت نیرو با اشاره به اقدامات پیشگامانه حوزه مقاومت بسیج توانیر در زمینه کارکردهای عمومی و تخصصی که با مساعدت و همیاری مدیران مجموعه برق کشور حاصل شد از مهندس احمد یزدی فرمانده سابق حوزه بسیج توانیر به پاس خدمات ارزشمند در ارتقای کارکرد تخصصی بسیج  به ویژه در حوزه مصرف بهینه برق قدردانی کرد و افزود: مهندس علیرضاپور جهره شناخته شده بسیج است و امیدواریم شاهد ارتقاء هرچه بیشتر سازمان بسیج در هر دو حوزه تخصصی و عمومی باشیم و روند حرکت بسیج در ادارات با سرعت بیشتر در خدمت کارآمدتر کردن صنعت برق قرار بگیرد.

وی افزود: مجموعه شرکت توانیر با مساعدت مدیرعامل وبا هوشیاری و تدبیر، طرحهای خلاقانه و اثربخشی ارایه می کنند و خوشبختانه مجموعه توانیر در راس سایر شرکتها قرار دارد و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

مهندس طارمی هدایت کارکردهای تخصصی به سمت استانها و برپایی نمایشگاههای استانی دستاوردهای بسیج را ۲ اقدام مهم بسیج برای کمک به کارآمدتر شدن صنعت برق در سال ۹۹ ذکر کرد و به تبیین ماموریت مرکز بسیج وزارت نیرو در ۳ حوزه کارکردهای نظامی، امداد و نجات و کانون متخصصان پرداخت.

این مراسم با ارایه گزارش عملکرد بسیج شرکت توانیر در حوزه کارکردهای عمومی و تخصصی طی یک سال و نیم گذشته از سوی مهندس احمد یزدی و تبیین برنامه های حوزه بسیج توانیر از سوی مهندس علیرضاپور همراه بود.

کد خبر: ۹٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha