۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
اعتبارات شهرستان اردبیل ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است / تأمین آب شرب در اولویت
فرماندار اردبیل:

اعتبارات شهرستان اردبیل ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است / تأمین آب شرب در اولویت

اردبیل- امامی یگانه، فرماندار اردبیل با اشاره به اعتبارات ۶۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی شهرستان گفت: تلاش بر جذب حداکثری این منابع اعتباری است.

مسعود امامی یگانه در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: این منابع که از محل تملک دارایی سرمایه‌ای تأمین خواهد شد، نسبت به سال گذشته ۲۷ درصد رشد نشان می‌دهد که شایسته است با تزریق این منابع طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و اولویت‌دار در این شهرستان به سرانجام رسیده و افتتاح آنها را شاهد باشیم.

وی تصریح کرد: با اولویت حل مشکل آب شرب، راه و حوزه تولید کشاورزی این منابع در مناطق مختلف شهرستان اردبیل توزیع می‌شود و سعی و تلاشمان بر این است تا دغدغه اصلی مردم در حوزه آب و راه را با تأمین و تجهیز امکانات به عنوان مطالبه اصلی مورد توجه و اهتمام قرار دهیم.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: با برگزاری جلسات در بخش‌ها و مناطق روستایی بزرگ سعی و تلاشمان بر این است تا توزیع منابع و اعتبارات شهرستان اردبیل به نحوی انجام شود تا خواسته مردم در حوزه‌های زیرساختی بیش از گذشته مورد اهتمام قرار گرفته و زمینه توسعه همه‌جانبه فراهم آید.

امامی یگانه افزود: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها توجهی جدی به توسعه و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی شده تا با مشارکت بخش خصوصی و تأمین زیرساخت از سوی مسئولان استانی بتوانیم هم به افزایش تولید و هم اشتغال کمک کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در بازدید از مناطق روستایی و محروم شهرستان اردبیل عمده مطالبه مردم تأمین منابع آب است و در کنار آن اجرای طرح‌های هادی و توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی در بخش کشاورزی از دیگر دغدغه‌هاست که سعی می‌کنیم با یک نگاه واقع‌بینانه به همراه مسئولان استان و شهرستان به حل این معضلات کمک کرده و به توسعه پایدار بیندیشیم.

کد خبر: ۹۸٬۶۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha