۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
تأمین اجتماعی در بخش گردشگری خلخال سرمایه‌گذاری کند
نماینده مردم خلخال و کوثر:

تأمین اجتماعی در بخش گردشگری خلخال سرمایه‌گذاری کند

اردبیل- نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: از سازمان تأمین اجتماعی استان انتظار داریم تا در بخش گردشگری شهرستان خلخال و کوثر سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش خبرنگار بازار اردبیل، سیدغنی نظری‌خانقاه ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل تأمین اجتماعی اردبیل اظهار داشت: مجلس حامی مدیران توانمند و کاردان است تا در کنار مسئولان برای خدمت بی‌منت به مردم گام برداشته و مشکلات و موانع موجود را برطرف کند که خوشبختانه مجموعه تأمین اجتماعی نیز در این زمینه توانمندی خود را به اثبات رسانده است.

وی بیان کرد: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و بهبود وضعیت معیشتی جزو مهم‌ترین خواسته‌ها و مطالبات نمایندگان مجلس است که توانستیم با کمک مسئولان در راستای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اقدام انقلابی و جهادی انجام داده و به اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: کمک به رفع مشکلات اقتصادی و نیز توسعه وضعیت معیشتی مردم در کنار مجموعه دولتی حتمی است و به همین منظور تاکنون اقدامات ارزشمندی توسط دولت و تأمین اجتماعی به انجام رسیده است که به نوبه خود حائز اهمیت است.

نظری‌خانقاه اظهار کرد: از سازمان تأمین اجتماعی استان انتظار داریم تا در بخش گردشگری شهرستان خلخال و کوثر سرمایه‌گذاری کند، چرا که اهمیت به مقوله گردشگری در این شهرستان‌ها بسیار حائز اهمیت و جزو ضروریات اقتصادی منطقه است که در صورت تحقق موضوع شاهد پیشرفت منطقه خواهیم بود.

احداث هتل ۵ ستاره سرعین با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار
در ادامه افشین شیرزاده، مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل اظهار کرد: اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اقدامی ارزشمند برای بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان بود که مجلس در این زمینه با اهتمام جدی توانسته اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی بیان کرد: اجرای این طرح سبب شده تا پرداخت حقوق به بازنشستگان از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به ۱۷ هزار میلیارد تومان در طول سال برسد.

شیرزاده اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور عملیات اجرایی هتل ۵ ستاره در شهرستان سرعین آغاز شده و به همین منظور ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۹۸٬۵۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • شهروند خلخال US ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۱
      0 0
      با سلام مدیرکل تامین اجتماعی همه امکانات درمانی وسایل پزشکی را جمع کرده در اردبیل اگر نماینده خلخال واقعا دنبال سرمایه گذاری درخلخال است همین درمانگاه تامین اجتماعی خلخال را مجهز به دستگاه ام ارای نموده وضعیت درمانگاه را ارتقا دهند در گردشگر ی به دلیل کارشکنی های متعدد مسولان در استان وشهرستان وجود اینگونه سرمایه گذاریها سر نخواهد گرفت البته گردشگری تنها در پل وسرسره ونیست گردشکری سلامت با امکانات پزشکی هم می تواند مثمر ثمر شود