۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
۲۰ درصد پنیر پیتزای کشور در قوچان تولید می‌شود
رئیس صنعت، معدن و تجارت قوچان در گفت‌وگو با بازار؛

۲۰ درصد پنیر پیتزای کشور در قوچان تولید می‌شود

قوچان- پیرایش رئیس صنعت، معدن و تجارت قوچان بابیان اینکه این شهرستان ظرفیت‌های قابل‌توجهی در حوزه تولید مواد لبنی دارد بیان کرد: ۲۰ درصد پنیر پیتزا مصرف کشور در قوچان تولید می‌شود.

مصطفی پیرایش در گفت‌وگو با بازار اظهار کرد: از مهم‌ترین واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی این شهرستان می‌توان به‌طور عمده به کارخانه‌های لبنی بزرگ و فعال اشاره کرد که سال گذشته دو واحد لبنی به‌عنوان واحد نمونه کشوری انتخاب شدند.

وی بابیان اینکه این شهرستان مستعد سرمایه‌گذاری در این حوزه است ادامه داد: در تولید فرآورده‌های لبنی، سهم قابل‌توجهی در کشور داریم و ۲۰ درصد پنیر پیتزا در قوچان تولید می‌شود.

رئیس صنعت معدن و تجارت قوچان در خصوص شهرک‌های صنعتی نیز گفت: شهرستان قوچان باوجود داشتن دو شهرک صنعتی ولی شرایط آن برای فعالیت‌های تولیدی و صنعتی مناسب است به‌طوری‌که شهرک صنعتی شماره یک دارای زیرساخت‌های خوبی مانند تصفیه‌خانه، فاضلاب و امکانات برق ، آب، گاز و تلفن است .

وی  بابیان اینکه در سال‌های گذشته تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان به دلایلی مانند کمبود سرمایه یا بدهی‌های بانکی دچار مشکل و به تعطیلی کشانده شدند افزود: به هر صورت ما از ایجاد صنایع کوچک و جدید غافل نیستیم و از ادامه فعالیت این واحدها تا حد ممکن حمایت می‌کنیم.

کد خبر: ۹۸٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha