۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
۳۰ درصد سهمیه سوخت جبرانی به حمل کالاهای اساسی تخصیص یافت
مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری:

۳۰ درصد سهمیه سوخت جبرانی به حمل کالاهای اساسی تخصیص یافت

بندر امام خمینی(ره) - مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از تخصیص ۳۰ درصد سهمیه سوخت جبرانی به ناوگان حمل کالاهای اساسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامحسین دغاغله شامگاه دوشنبه در جریان بازدید از اسکله بندرامام خمینی(ره) و پایانه بار این بندر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ورود مقدار قابل توجهی کالای اساسی به کشور، تصمیمات مهمی در خصوص حمل این کالاها گرفته شده است.

وی افزود: ۳۰ درصد سهمیه سوخت جبرانی به ناوگانی که کالاهای اساسی را از مبدأ و مقصد پنج بندر کشور شامل بندر امام خمینی (ره)، شهید رجایی، امیرآباد، چابهار و انزلی حمل می کنند، تخصیص داده می‌شود.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور توضیح داد: نوروز امسال هیچگونه محدودیت تردد برای حمل کالاهای اساسی در کشور نداریم و حمل این کالاها به صورت شبانه روز انجام می‌شود.

دغاغله تاکید کرد: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا با استناد به دستورالعمل‌های صادرشده از سوی وزارت بهداشت، برخی اقدامات در دستور کار است که از جمله آن می‌توان به متوقف کردن ثبت اثر انگشت در تمام مراحل دریافت بار، محدود کردن بارهای ورودی با سالن اعلام بار، ایجاد فاصله بین محل قرار گرفتن رانندگان و انجام مستمر اعلام بار از صبح تا ساعت ۲۴ به منظور کاهش تجمع رانندگان می توان اشاره کرد.​

کد خبر: ۹٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha