۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
حمایت بنیاد برکت از تولیدات صنایع‌دستی و طرح‌های گردشگری زنجان
مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان خبر داد:

حمایت بنیاد برکت از تولیدات صنایع‌دستی و طرح‌های گردشگری زنجان

زنجان- ارجمند، مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان از انعقاد قرارداد مشترک با هدف حمایت از تولیدات صنایع‌دستی و طرح‌های گردشگری بین این اداره‌کل میراث فرهنگی و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خبر داد.

امیر ارجمند در گفتگو با خبرنگار بازار از انعقاد قرارداد مشترک با هدف حمایت از تولیدات صنایع‌دستی و طرح‌های گردشگری با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان زنجان خبر داد و گفت: پیرو این همکاری شاهد پرداخت تسهیلات کم‌ بهره به کارگا ه های آسیب‌ دیده صنایع‌دستی استان و نیز رونق طرح‌های گردشگری در استان زنجان خواهیم بود. 

وی اظهار کرد: طرح‌های مناطق محروم و روستاهای هدف صنایع‌دستی استان نیازسنجی شده و به بنیاد برکت معرفی می شوند. 

مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت:  از مزایای این تفاهم‌نامه برای حمایت از طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان می‌توان به پرداخت تسهیلات از طرف میراث فرهنکی استان و یک سهم بنیاد برکت و سهم دیگر از سوی بانک‌های عامل برای توسعه و رونق این طرح‌ها و اشتغال‌زایی پایدار می باشد. 

ارجمند تاکید کرد: بنیاد برکت با حمایت و پشتیبانی از هنرمندانی که در حوزه‌ صنایع‌دستی فعالیت دارند بسترهای لازم را برای معرفی و صادرات محصولات این هنرمندان فراهم خواهد کرد.

وی گفت: همه طرح‌های دارای ظرفیت ویژه گردشگری نیز به منظور دریافت تسهیلات کم‌بهره و حمایت متمرکز از پروژه‌های توسعه به بنیادبرکت معرفی می شود. 

کد خبر: ۹۸٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha