۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
مانع‌زدایی و حمایت از تولید در کارخانه سبلان پارچه اردبیل عملیاتی می‌شود
نماینده مردم اردبیل در مجلس:

مانع‌زدایی و حمایت از تولید در کارخانه سبلان پارچه اردبیل عملیاتی می‌شود

اردبیل- موسوی، نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: از هیچ کمکی در راستای مانع‌زدایی و حمایت از تولید در کارخانه سبلان پارچه اردبیل کاسته نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدکاظم موسوی ظهر یک شنبه در بازدید از کارخانه نساجی سبلان پارچه اردبیل اظهار داشت: انجام اقدامات لازم برای رفع برخی موانع و مشکلات مربوطه با پیگیری‌های به عمل آمده و برگزاری جلسات متعدد با مسئولان و دستگاه‌های مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از هیچ کمکی در راستای مانع‌زدایی و حمایت از تولید در کارخانه سبلان پارچه اردبیل کاسته نمی‌شود و به همین منظور تماس‌ها و پیگیری‌های متعددی با مسئولان ادارات و سازمان‌های مربوطه در دستور کار است.

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سبلان پارچه یکی از مجموعه‌هایی است که با تلاش‌های انجام شده و توسط قوه قضائیه و آیت‌الله رئیسی همانند کشت و صنعت مغان واگذاری پرشبهه آن لغو شد و به مالک اصلی خود بازگشت، این مجموعه تولیدی از پتانسیل بسیار بالایی جهت افزایش تولیدات و ایجاد اشتغال برخوردار است.

موسوی اظهار کرد: ضرورت اشتغال‌زایی و رفع معضل بیکاری جوانان استان اردبیل برای حفظ شرافت آن‌ها یک اولویت مهم و اساسی است و به همین منظور تلاش و جدیت ما بر این است تا با حمایت از سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف به نفع بهبود معیشت مردم و اصلاح اقتصاد کشور گام برداریم.

وی بیان کرد: استان اردبیل علی‌رغم داشتن ظرفیت‌های قابل توجه در حال حاضر به عنوان مناطق محروم کشور محسوب می‌شود که به همین منظور نیاز است تا با حمایت از سرمایه‌گذاران و فراهم کردن شرایط شغلی مناسب زمینه توسعه و رشد آن فراهم و موانع و مشکلات یکی پس از دیگری برداشته شود.

کد خبر: ۹۸٬۴۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha