۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴
۵ باب پایگاه سلامت و خانه بهداشت در کردستان تکمیل و تجهیز می شود
به همت ستاد اجرایی فرمان امام کردستان؛

۵ باب پایگاه سلامت و خانه بهداشت در کردستان تکمیل و تجهیز می شود

سنندج- طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کردستان از تکمیل و تجهیز پنج خانه بهداشت و پایگاه سلامت در این استان خبر داد.

محمدمهدی طالبی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: قرارداد همکاری بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کردستان و دانشگاه علوم پزشکی کردستان به امضا رسید که بر اساس آن تکمیل و تجهیز پنج خانه بهداشت و پایگاه سلامت می شود.

وی ادامه داد: بر این اساس ستاد اجرایی فرمان امام خیمنی (ره) استان کردستان متعهد شده است تا اعتبار مورد نیاز برای تکمیل و بهره برداری از این پنج پایگاه سلامت و خانه بهداشت را با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان های مختلف استان تامین کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان افزود: بر اساس این قرارداد، ستاد اجرایی متعهد شده است که پایگاه سلامت شهرک ولیعصر واقع در شهرستان بیجار با اعتبار پنج میلیارد ریال، تامین اعتبار تکمیل پایگاه سلامت دلبران واقع در شهرستان قروه نیز با اعتبار پنج میلیارد ریال از جمله این طرح ها به شمار می رود.

وی گفت: در همین راستا با اعتبار پنج میلیارد ریالی دو خانه بهداشت در روستاهای بله جر و جنیان از توابع شهرستان سقز و همچنین با اعتبار پنج میلیارد ریالی خانه بهداشت در روستای نشور از توابع شهرستان کامیاران نیز تجهیز و تکمیل می شود.

طالبی با اشاره به آمادگی ستاد اجرایی در راستای کمک به رفع محرومیت زدایی در بخش های مختلف در استان کردستان، بیان کرد: ستاد اجرایی طی چند سال اخیر در بخش های مختلف فعالیت های خوبی را با هدف خدمت رسانی به مردم در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: انعقاد قرارداد همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در راستای تکمیل پنج خانه بهداشت و پایگاه سلامت در استان کردستان در ادامه فعالیت های ستاد اجرایی در خصوص توسعه خدمات بهداشتی و درمانی صورت گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان کردستان اظهار کرد: همچنین از زمان شیوع ویروس کرونا ستاد اجرایی در بخش های مختلف از جمله توزیع بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی در بین اقشار ضعیف و کم برخوردار استان کردستان فعالیت های مختلفی را اجرایی کرده است.

وی در پایان گفت: انتظار می رود که در سایه اقدامات و فعالیت های صورت گرفته شاهد ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم در تمامی بخش ها از جمله حوزه بهداشت و درمان باشیم و خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در استان کردستان در این راستا فعالیت های بسیار خوبی را اجرایی کرده است.

کد خبر: ۹۸٬۳۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha