۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
نیاز مردم استان سمنان به ماسک تامین می‌شود/ تولید ماسک آنتی باکتریال
مدیر عامل شرکت هوا پاکسازان کومش سمنان؛

نیاز مردم استان سمنان به ماسک تامین می‌شود/ تولید ماسک آنتی باکتریال

سمنان - مدیر عامل شرکت هوا پاکسازان کومش سمنان از تولید ماسک در این شرکت خبر داد و گفت: با روند کنونی طی ۱۰ روز آتی تمام نیاز استان به ماسک را تامین خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز کشامی در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی شرکت هواپاکسازان سمنان ضمن اشاره به شرایط ویژه این روزها و برای تامین نیاز کشور به ماسک بهداشتی، از تغییر خط تولید کارخانه خبر داد و ابراز کرد: این کارخانه آماده تولید ماسک در سطح استان سمنان است.

وی با بیان اینکه با تغییر در خط تولید کارخانه تولید روزانه بیش از پنج هزار ماسک تنفسی بهداشتی تولید می شود، ابراز کرد: این کارخانه فعالیت های خود را در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به شبکه سلامت کشور شدت بخشیده اشت. 

مدیرعامل شرکت هواپاکسازان کومش بیان کرد: خط تولید این شرکت تولید پاکت جاروبرقی است اما به دنبال اعلام نیاز کمبود ماسک در مبارزه با شیوع کروناویروس این خط تولید به تولید ماسک تغییر کاربری داده است.

کشامی در ادامه بیان داشت: ماسک‌های تولید شده در شرکت هوا پاکسازان کومش پنج لایه، آنتی باکتریال، همراه با ملت بلون، با تنفس پذیری خوب خواهد بود که می‌توانیم نفوذ ناپذیری مایعات و نیز بند قابل تنظیم را نیز به آن بیفزائیم.

کد خبر: ۹٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha