۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۷
طرد نظام قیمت‌گذاری دستوری در بازار سرمایه| آماده همکاری با دولت جدید درباره بورس هستیم
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس با بازار مطرح کرد:

طرد نظام قیمت‌گذاری دستوری در بازار سرمایه| آماده همکاری با دولت جدید درباره بورس هستیم

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: یک موضوعی که بسیار مهم است و دولت منتخب تأکید بر آن دارد این است که ما باید نظام قیمت‌گذاری دستوری را در بازار سرمایه کنار بگذاریم و این اتفاق، اتفاق مهمی است.

محسن علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه شرکت‌های بورسی باید در شرایط فعلی به بازار سرمایه کمک کنند، بیان داشت: شرکت‌های بورسی پس از افزایش سرمایه در بازار باید این منابع را به بخش تولید تزریق کرده تا تولید رونق بگیرد.

وی با بیان اینکه ما باید یک بازار سرمایه مطمئنی را در آینده داشته باشیم، تأکید کرد: اصلاح ساختار بازار سرمایه در دولت دوازدهم هم مطرح شد اما به نتیجه صد درصدی نرسید با این حال اصلاح ساختار بازار سرمایه باید در دولت سیزدهم مد نظر قرار گیرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یک موضوعی که بسیار مهم است و دولت منتخب تأکید بر آن دارد این است که ما باید نظام قیمت‌گذاری دستوری را در بازار سرمایه کنار بگذاریم و این اتفاق، اتفاق مهمی است و اگر رخ دهد یعنی همه ارکان دولت از موضوع نظام قیمت‌گذاری همه کالاهایی که در بورس موجود است، خارج شوند می‌توان امید داشت که بازار حرکت رو به رشد و مثبتی پیدا کند.

وی با اشاره به ضرورت تیم هماهنگ اقتصادی دولت سیزدهم و تصمیمات این تیم در بازار سرمایه، گفت: ما از قبل هم اعلام آمادگی کرده و مجدداً تأکید داریم که به طور ویژه آماده هستیم تا با تیم اقتصادی دولت سیزدهم در رابطه با موضوعات مربوط به بورس همکاری داشته باشیم و نقطه نظرات خود را به این تیم منعکس کنیم تا تحولاتی در ساختار بازار سرمایه ایجاد شود.

این نماینده مجلس تأکید کرد: با این حال و باتوجه به تحولات در دولت مردم باید به آینده بازار بورس امیدوار باشند.

کد خبر: ۹۸٬۲۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha