۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵
نبود نظارت در توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی در آذربایجان شرقی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خبر داد

نبود نظارت در توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی در آذربایجان شرقی

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از نبود نظارت در توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، داروسازی و سرم سازی شهید قاضی تبریز در حال حاضر ۵۶ محصول انسانی و ۲۱ محصول دامی، با ظرفیت ۳۶ میلیون بطری انواع محلول های تزریقی و ۱۵۰میلیون عدد انواع آب مقطر و آمپول دارویی تولید می نماید ۶۰ درصد نیاز کشور را در این زمینه تامین می کند.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز عصر دوشنبه در بازدید از این کارخانه داروسازی و سرم سازی گفت: به دلیل عدم نظارت کافی دستگاه های نظارتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی محصولات تولیدی بهداشتی و ضدعفونی به راحتی در اختیار مردم قرار نمی گیرد.

آل هاشم به نبود نظارت ها در توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی در استان نیز اشاره داشت و ابراز کرد: آذربایجان شرقی یکی از استان های تولید کننده الکل به حساب می آید اما به دلیل اینکه مدیریت این محصول به عهده تهران گذاشته شده تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده به کاری بسیار دشوار تبدیل شده است.

امام جمعه تبریز به احتکار مواد ضدعفونی در استان نیز اشاره کرد و گفت: احتکار کنندگان مواد بهداشتی و ضدعفونی با سلامت مردم بازی می کنند و باید با آنها به شدت برخورد کرد.

وی سپس با تاکید بر اینکه تولید و توزیع مواد ضدعفونی کننده بهداشتی نوعی مجاهدت است، ادامه داد: از فعالان عرصه داروسازی و سرم سازی و تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی تشکر می کنم.

کد خبر: ۹٬۸۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha