۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
 قوانین صدور مجوزها و تأمین اعتبارات مالی پاسخگوی تولید کنندگان عرصه پوشاک نیست
تولیدکننده پوشاک:

قوانین صدور مجوزها و تأمین اعتبارات مالی پاسخگوی تولید کنندگان عرصه پوشاک نیست

پور اسماعیل، تولیدکننده پوشاک با بیان این موضوع که نخستین چالش تولیدکنندگان پوشاک قانون است، گفت: متأسفانه قوانین صدور مجوزها و تأمین اعتبارات مالی پاسخگوی وضعیت فعلی تولیدکنندگان عرصه پوشاک نیست.

به گزارش بازار، مریم پوراسماعیل از مشکلات تولید در حوزه پوشاک گفت و اشاره کرد: یکی از مشکلات تهیه مواد اولیه پارچه مرغوب است که در کنار مسئله قیمت، انتخاب مواد اولیه را سخت می‌کند.

وی با اظهار امیدواری بابت حمایت از تولیدکنندگان داخلی، عنوان کرد: حمایت از کارآفرینان جوان می‌تواند مشکلات مربوط به تهیه مواد اولیه را برطرف کند. مشتریان بدون تردید کار مرغوب با قیمت تضمین شده می‌خواهند و به دلیل نبود حمایت، تولیدکنندگان مجبور هستند از خودشان هزینه بگذارند تا رضایت مشتری را داشته باشند و ناچار هستند سودشان را کاهش دهند.

این تولیدکننده پوشاک بر ضرورت آگاه‌سازی مشتری‌های عرصه پوشاک تأکید و اظهار کرد: مشتری‌ها باید از کیفیت و تضمین کیفیت کار ایرانی آگاه شوند. در این زمینه فروشندگان باید این اطمینان را به خریداران بدهند، اما متأسفانه گاهاً فروشندگان جنس ایرانی را به عنوان یک کار ترک به فروش می‌رسانند.

وی تصریح کرد: بهترین راه جذب مشتری برای تولیدکنندگان پوشاک ایرانی، کیفیت کار است زیرا مشتری با یک بار خرید، دوباره باز می‌گردد و بدون تردید پوشاک ایرانی را هم برای افراد نزدیک خود تبلیغ می‌کند.

پور اسماعیل رقابت با برندهای وارداتی که قیمت پایینی دارند را سخت دانست و گفت: برای مقابله با این محصولات که عموماً کیفیت نامناسبی دارند، باید کیفیت پوشاک داخلی را بیش از پیش ارتقاء دهیم تا مشتری دوباره به سمت خریدار بازگردد.

این تولیدکننده پوشاک با بیان این موضوع که نخستین چالش تولیدکنندگان پوشاک، قانون است تصریح کرد: متأسفانه قوانین صدور مجوزها و تأمین اعتبارات مالی پاسخگوی وضعیت فعلی تولیدکنندگان عرصه پوشاک نیست و این مسئله دقیقاً برخلاف تمام ادعاهای دولت درباره حمایت از تولیدکنندگان است.

کد خبر: ۹۸٬۱۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha