۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
استراتژی فولکس واگن برای هوشمند سازی توسعه می‌یابد
ابقا «دیس» در سمت مدیرعاملی

استراتژی فولکس واگن برای هوشمند سازی توسعه می‌یابد

هربرت دیس که از سال ۲۰۱۸ تا کنون مدیریت فولکس واگن را عهده دار بوده، در سمت خود تا سال ۲۰۲۵ با سیاست توسعه خودروهای هوشمند و الکتریکی ابقا شد.

بازار؛ گروه خودرو: گروه خودروسازی فولکس واگن مدیر عامل خود یعنی هربرت دیس را در سمت خود ابقا کرد، براین اساس دیس تا اکتبر سال ۲۰۲۵ هدایت فولکس واگن را عهده دار خواهد شد.

هیات نظارت فولکس واگن در حال بررسی تمدید دو ساله قرار داد دیس هست که در سال ۲۰۲۳  منقضی می‌شود، پس از تلاش‌های مثبت وی در سال گذشته در خصوص برنامه کاری کارگران با نمایندگان این بخش، تمایل به ابقا برای هربرت دیس بیشتر شد.

با سکانداری دیس تا سال ۲۰۲۵، این مدیر باتجربه می‌تواند هدف بلند پروازانه توسعه فولکس را به عنوان بزرگترین خودروساز اروپا تا اواسط دهه جاری تعیین کند. استراتژی اصلی دیس تبدیل شدن فولکس به بزرگترین و برترین تولید کننده خودروهای الکتریکی جهان و پیشی گرفتن از سایر رقبا به ویژه تسلا است.

هیات نظارت این خودروساز در جلسه اخیر خود تمدید قرار داد هربرت دیس را تصویب کرد، همچنین وظیفه سخنرانی در خصوص مدیریت استراتژی در سال ۲۰۳۰ این شرکت را نیز عهده دار شده که در هفته آینده به اطلاع عموم می‌رسد.

هانس دیتر پوچس رئیس هیات مدیره فولکس واگن گفت: هیات نظار بر این باور است که سکان داری دکتر دیس، شرایط برای پیشرفت مستمر را موفقیت آمیز تلقی کرد. همچنین این هیات معتقد هستند که سال‌های آینده  نیز بهینه سازی تولید و فروش براساس مدیریت دیس ایجاد خواهد شد.

فولکس واگن استراتژی جدید برای خودروسازی با شعار صنعت خودرو پیرو الکترونیک و نرم افزار، اعلام کرده است. هیات مدیره پیشتر اعلام کرده بود این استراتژی را اساس رشد آینده می‌داند.

از زمان مدیرعاملی دیس در سال ۲۰۱۸ سرعت اصلاحات برای افزایش بهره وری، کاهش هزینه‌ها، جدی گرفتن نرم افراز و توسعه‌های سلول‌های باتری تسریع یافته است. دو زمینه اصلی تولید خودروهای آینده که در دنیا مطرح شده، خودروسازان آلمانی فاقد آن هستند.

نکته قابل توجه اینجاست که استرلوح قدرتمندترین رئیس کار آلمان، تنها رقیب و حریف دیس در خصوص مدیریت تهاجمی وی بود.

استرلوح اوایل سال جاری از هیات نظارت فولکس واگن خارج و به عضویت هیات مدیره تولید خودروهای تجاری فولکس واگن در آمد.

کد خبر: ۹۸٬۰۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha