۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
روزانه ۸۰ کامیون برای ارسال کالاهای اساسی به گلستان بارگیری می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

روزانه ۸۰ کامیون برای ارسال کالاهای اساسی به گلستان بارگیری می شود

گرگان- میقانی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: با توجه به حجم بار گلستان در بنادر کشور، روزانه ۸۰ کامیون برای ارسال کالاهای اساسی به گلستان بارگیری می شود.

مهدی میقانی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: استان گلستان با توجه به اینکه قطب تامین تولید مرغ کشور است، حجم بالای بار برای این استان در بنادر کشور به خصوص بندر امام وجود دارد که برای ارسال به استان نیازمند همکاری و همراهی کامیون دارها هستیم.

وی با بیان اینکه تا کنون بارگیری ۵۵ هزار تن کالاهای اساسی به گلستان انجام شده است، خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده هنوز حجم زیادی نزدیک به ۱۲ هزار تن در بندر امام وجود دارد که هر روز بیشتر نیز می شود.  

میقانی افزود: برای ارسال هر چه زودتر این بارها ناوگان راهداری را به بندر امام اعزام کرده ایم و همچنین برای شرکت های حمل و نقل تمهیداتی در نظر گرفته شده که از همین جا صدور بارنامه برای کل کشور داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تصریح کرد: با تمهیدات انجام شده ماه گذشته روزی ۶۰ ماشین وارد استان می شد و در حال حاضر بیش از ۸۰ کامیون وارد استان می شود.

وی خاطرنشان کرد: این بارها محصولات استراتژیک هستند و هر چه زودتر وارد استان شود دغدغه های تولید کنندگان کمتر خواهد شد و این امر مستلزم این است که دستگاه های صاحب کالا مانند شرکت های پشتیبانی مجدانه پای کار باشند.

میقانی افزود: با وارد شدن حجم زیاد کالا در یک مقطع زمانی در کشور باعث به تجمع کالاها در بنادر شده است و همین امر سبب می شود تا ما برای ارسال آن به استان ها نیاز به یک کار جهادی داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان یادآور شد: در حال حاضر بندر امام روزی دو هزار کامیون به اقصی نقاط کشور بارگیری می شود که از این میزان روزی ۸۰ الی ۹۰ کامیون برای استان گلستان است.

کد خبر: ۹۸٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha