۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
۴۰ مجوز بی نام در خراسان جنوبی آماده واگذاری به سرمایه گذاران
استاندار خراسان جنوبی خبر داد؛

۴۰ مجوز بی نام در خراسان جنوبی آماده واگذاری به سرمایه گذاران

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی گفت: برای ۴۰ طرح سرمایه گذاری در استان مجوز بی نام صادر شده و آماده تحویل به سرمایه گذاران است.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید ملانوری صبح پنج شنبه در یازدهمین جلسه ستاد توسعه خاوران با تاکید بر تسهیل شرایط برای جذب سرمایه گذاران در استان اظهارکرد: فرصت های سرمایه گذاری در استان احصا شده است.

 وی با بیان اینکه تا کنون ۱۰۱ طرح با قابلیت سرمایه گذاری در استان احصا شده است، ادامه داد: برای ۴۰ طرح مجوز بی نام صادر شده و آماده تحویل به سرمایه گذاران است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه وجود مجوزهای بی نام، بازه ورود و آغاز به کار سرمایه گذار را کوتاه می کند، تصریح کرد: مجوزها و استعلام ها برای سرمایه گذاران که خود طرح و منطقه را مشخص کرده اند نیز باید ظرف دو هفته صادر شود.

 وی با بیان اینکه  شاخص هایی مثل اهلیت سرمایه گذار مدنظر است، تصریح کرد: اجازه نمی دهیم سرمایه های بزرگ استان به دست افراد ناکارآمد بیفتد.

ملانوری با اشاره به اینکه جلسات ستاد توسعه خاوران به صورت هفتگی برای بررسی مشکلات و موانع برگزار می شود، ادامه داد: ایده های جوانان و نخبگان استان برای سرمایه گذاری در استان مورد توجه این ستاد است.

 وی با تاکید بر اینکه واحد چدن خوسف باید تا پایان تیرماه راه اندازی شود، گفت: نیروی کار این واحد بزرگ صنعتی در انتظار بازگشت به کار هستند و به طور جدی باید پیگری ها انجام شود تا این واحد  هر چه زودتربه بهره برداری برسد.

استاندار خراسان جنوبی با اذعان به اینکه خط احیا کارخانه فولاد نیز اعلام شده بود که تاپایان تیرماه راه اندازی می شود، افزود: پیگیری این موضوع تا نهایی شدن مورد توجه مدیران و دستگاه های ذیربط باشد.

کد خبر: ۹۷٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha