۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
ایجاد فضای رقابتی سالم رشد صنعت لوازم خانگی را باعث شده است
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد فضای رقابتی سالم رشد صنعت لوازم خانگی را باعث شده است

قزوین- نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: ایجاد فضای رقابتی سالم رشد صنعت لوازم خانگی را ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار بازار، لطف الله سیاهکلی عصر امروز چهارشنبه در دومین همایش اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان قزوین که در شهرک صنعتی کاسپین قزوین با حضور عباس تابش رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و جمعی از مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار داشت: سالها در کشور تلاش شد تا با ایجاد انحصار به صنعت و فعالان آن کم می شود در حالی که صنعت لوازم خانگی در کشور نشان داد که ایجاد فضای رقابت سالم بیشترین تاثیر را در رشد خواهد داشت.

وی گفت: اگر امروز صنعت لوازم خانگی کشور در مسیری درست در حال حرکت است و هر روز رشد بیشتر آن را شاهد هستیم و بسیاری از تولیدات داخلی ما امروز در بازارهای دیگر به فروش می رسد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگرچه معتقدیم به همان اندازه که صنعت در کشور تلاش برای حرکت رو به جلو و بومی سازی صنایع صورت گرفته است، در خصوص بازاریابی و برندینگ کوتاهی انجام شده است.

سیاهکلی تصریح کرد: هنور تعریف درستی از نیازسنجی و جامعه هدف در بین بازارهای مختلف کشور ایجاد نشده است و شرکت های موجود در حوزه صنایع خانگی با وجود بازارهای قدرتمند هنوز نتوانسته اند بازارشناسی مناسب و فروش کافی داشته باشند.

وی عنوان کرد: دروس دانشگاهی ما در کنار این که مباحث فنی و تکنولوژی را به افراد آموزش میدهند باید در خصوص بازاریابی، بازارشناسی و تکنیک های مدیریت نیز دانشجویان را آماده ورود به بازارهای حرفه ای نمایند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مصرف کنندگان ما نیز به اندازه کافی از حقوق خود آگاه نیستند و این مسئله به ضرر هر دو طرف تمام خواهد شد.

کد خبر: ۹۷٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha