۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
برند ایران خودرو را جایگزین خارجی‌ها می کنیم
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو:

برند ایران خودرو را جایگزین خارجی‌ها می کنیم

مدیرعامل ایران خودرو از عرضه محصول تارا در روزهای آینده خبر داد و گفت: برنامه عرضه فیس لیفت این محصول هم‌زمان با آغاز تحویل به مشتریان در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم متفاوت در بازارها حاضر شویم.

به گزارش بازار، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به رویکرد داخلی سازی محصولات، کاهش تیراژ تولید هم زمان با آغاز دور دوم تحریم ها را ناشی از ترک بازار از سوی شرکا دانست و تصریح کرد: برای جلوگیری از شکل گیری شرایط مشابه، تولید را براساس توان و دانش داخلی برنامه‌ریزی کرده‌ایم، ‌ به گونه ای که سهم برند ایران خودرو از کل محصولات را از ۲۷ درصد در سال گذشته به ۴۰ درصد در سال جاری خواهیم رساند.

فرشاد مقیمی از عرضه محصول تارا در روزهای آینده خبر داد و گفت: برنامه عرضه فیس لیفت این محصول هم‌زمان با آغاز تحویل  به مشتریان در دستور کار قرار گرفته تا بتوانیم متفاوت در بازارها حاضر شویم.

وی ضمن تاکید بر جدیت در اجرای برنامه های کاهش مصرف سوخت و توسعه قوای محرکه، افزود: تلاش می‌کنیم تا ریل توسعه ایران خودرو را به گونه ای طراحی و ترسیم کنیم که حرکت به سمت موفقیت با سهولت بیشتری محقق شود.

مقیمی در ادامه گفت: در طراحی محصولات نگاهمان به بازار داخل نیست بلکه بازارهای بین المللی را هدف قرار داده ایم. با این الگوی فکری توانسته ایم، تاییدیه رسمی و ایمارک بین المللی استاندارد ایمنی عابر پیاده تارا را دریافت کنیم و این بدان معنا است که این خودرو قابلیت صادرات به اروپا را دارد.

وی تصریح کرد: این تفکر در ایران خودرو با توجه به زیرساخت و ظرفیت های موجود در کنار رفع موانع، اهداف تولید را محقق خواهد کرد.
 

کد خبر: ۹۷٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha