۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
آغاز اشتغالزایی در منطقه آزاد اروند از طریق استارت آپ| بورسیه مرکز نوآوری
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

آغاز اشتغالزایی در منطقه آزاد اروند از طریق استارت آپ| بورسیه مرکز نوآوری

آبادان- سردارلو، مدیرعامل مرکز نوآوری اروندتک از برگزاری کمپ آموزشی در منطقه آزاد اروند با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف اشتغالزایی خبر داد.

حسام سردارلو در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از علت‌های بیکاری در سطح منطقه آزاد اروند عدم اعتماد به جوانان خلاق و مستعد است.

وی افزود: کسب و کارهای نوپا یا استارت آپ‌ها از مجموعه فعال در صنعت دانش بنیان و صنایع خلاق هستند که با دور هم جمع شدن و همفکری چندین جوان مستعد و خلاق تشکیل می‌شود.

مدیرعامل مرکز نوآوری اروندتک تاکید کرد: این استارت آپ‌ها با تکیه بر فناوری‌های نوین و ارزش آفرینی سبب اشتغالزایی می‌شوند و اروندتک به عنوان تنها مرکز نوآوری فعال در منطقه با سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌های فناورانه و نوآورانه علاقمندان مسیر نوین در ایجاد و راه‌اندازی کسب و کارها در منطقه آزاد اروند را تدوین کرده است.

سردارلو با اشاره به برگزاری کمپ آموزشی تولید محتوا و مدیریت شبکه‌های مجازی در منطقه آزاد اروند، عنوان کرد: این کمپ با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استراتژی و بازاریابی محتوا، برندینگ در شبکه‌های اجتماعی، اصول تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، شناخت شبکه‌های اجتماعی، انواع محتوای شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا متنی، نحوه نگارش تقویم محتوا، تولید محتوا صوتی و تصویری، معرفی ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی، بازه زمانی انتشار محتوا، ارتباط با مشتریان CRM، نحوه برگزاری کمپین، جشنواره و مسابقه، نحوه کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی، رفتارشناسی مشتریان و اینفلوئنسر مارکتینگ و جمع بندی، کارگاه‌های آموزشی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل مرکز نوآوری اروندتک در خصوص نحوه ثبت نام توضیح داد: مهلت ثبت نام در این کمپ تا ۲۵ تیر ماه است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.arvandt.com مراجعه کنند.

سردارلو تصریح کرد: همچنین علاقمندانی که توان مالی پرداخت در کمپ آموزشی را ندارند می‌توانند با ارسال رزومه خود به ایمیل info@arvandt.com از گزینه ویژه بورسیه مرکز نوآوری اروندتک استفاده کنند.

کد خبر: ۹۷٬۶۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سیدمهدی IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
      0 0
      سلام. بسیار عالی خودم در حال استفاده از این کمپ هستم