۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
آزادسازی ۵۵۰ هکتار از اراضی کرج
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج خبر داد؛

آزادسازی ۵۵۰ هکتار از اراضی کرج

کرج- صارمی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج از آزادسازی ۵۵۰ هکتار از اراضی بخش مرکزی کرج که تفکیک شده بود خبر داد.

اسماعیل صارمی در گفتگو با خبرنگار بازار اعلام کرد: در راستای پاسداری از بستر تولید غذای مردم، امروز ۵۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی شهرستان که دستخوش تفکیک شده بود با حضور به موقع نیروهای خدوم جهاد و دستور مقام محترم قضایی آزاد سازی شد.

صارمی افزود: این عملیات شامل تخریب بیش از ۵۰۹ مورد تغییر کاربری غیر مجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، استخر، محوطه سازی و دپوی مصالح بوده است.

وی اظهار کرد: جهاد کشاورزی در حراست از اراضی کشاورزی و حفظ قدرت تولید، عزم راسخ دارد و کارشناسان این مجموعه با تلاشهای خستگی ناپذیر به زمین خواران اجازه جولان دادن در این شهرستان را نمی دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج تاکید کرد: مقابله با سودجویان و دلالان زمین نیازمند همکاری و تعامل همه مسئولان و مشارکت شهروندان دلسوز و هوشیار است و قطعا  با حمایت و همدلی همه دستگاه ها در کنار هم و توجه به مطالبات مردم در کنار اجرای دقیق و مقتدرانه قانون، می‌توانیم در بحث مبارزه با پدیده شوم ساخت و ساز غیرمجاز نتایج مطلوبی به دست آوریم.

صارمی با هشدار به کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می کنند، تاکید کرد: با این افراد به شدت برخورد می کنیم و از مردم کرج درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف در این حوزه را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

کد خبر: ۹۷٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha