۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴
طرح هادی برای ۹۹ درصد روستاهای کشور تهیه شده است
معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

طرح هادی برای ۹۹ درصد روستاهای کشور تهیه شده است

زنجان- شاملو، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه طرح هادی برای بیش از ۹۹ درصد روستاها تهیه شده است، گفت: طرح هادی برای روستاهای با جمعیت زیر ۲۰ خانوار هم تهیه شده است.

محمد رضا شاملو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه  در ۱۲ سال گذشته کارهای خوبی در خصوص مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در سطح کشور انجام شده است،گفت: هر سال ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی  با مصوبات دولت مقاوم سازی می شود. 

وی با بیان اینکه نیمی از واحدهای مسکونی روستایی در کشور مقاوم سازی و نوسازی شده است، اظهار کرد:  طی سالجاری تسهیلات مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی هم دو برابر شده است. 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه زنجان جزو استانهای موفق در مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در کشور است، گفت: هر روستایی ساخت و ساز کند تسهیلات پرداخت می کنیم.

شاملو با بیان اینکه در شهرهای  با جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت هم تسهیلات پرداخت می شود،تاکید کرد: طرح جامع مسکن تهیه شده و  باز هم ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی هر سال مقاوم سازی خواهد شد. 

وی با بیان اینکه طرح هادی  برای بیش از ۹۹ درصد روستاها تهیه شده است،تصریح کرد: طرح هادی برای روستاهای با جمعیت زیر ۲۰ خانوار هم تهیه شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  با بیان اینکه ۳۹ هزار و ۷۰۰ روستا در سطح کشور طرح هادی دارد، گفت: طرح مقاوم سازی و بازسازی محیط روستایی برای ۲۱ هزار روستا به اجرا در آمده  و شاخص برخورداری مناطق روستایی ۵۴ درصد است.

کد خبر: ۹۷٬۶۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha