۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
ضرورت متناسب سازی حقوق با تورم
رئیس‌جمهور منتخب تاکید کرد

ضرورت متناسب سازی حقوق با تورم

رئیسی، رئیس‌جمهور منتخب با اشاره به ضرورت متناسب‌سازی حقوق با تورم، بر التزام به قانون، عدالت محور بودن و یکپارچگی نظام حقوق و دستمزد تاکید کرد.

به گزارش بازار، جمشید انصاری رئیس سازمان امور اداری و استخدامی قبل از ظهر امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس‌جمهور منتخب، با سیدابراهیم رئیسی دیدار و گفتگو کرد.

انصاری در این دیدار با تبریک انتخاب رئیسی از سوی مردم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از وضعیت نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی و امور و مقررات اداری نهادهای دولتی و حکومتی ارائه کرد.

رئیسی نیز در این دیدار با انتقاد از تصمیم‌گیری‌های پراکنده و غیرمنسجم در نظام حقوق و دستمزد، گفت: وقتی حقوق جمعی خاص بدون مبنای مشخص و شفاف، بی‌ضابطه افزایش یابد، باعث ایجاد تبعات ناعادلانه می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت متناسب سازی حقوق با تورم، بر التزام به قانون، عدالت محور بودن و یکپارچگی نظام حقوق و دستمزد تاکید کرد.

رئیس جمهور منتخب همچنین با تاکید بر نقش نظام اداری چابک در پیشگیری و مقابله با فساد و افزایش کارآمدی دولت، طولانی بودن فرآیندهای صدور مجوز کسب و کار را از جمله عوامل فسادزا در ساختار اداری کشور عنوان کرد.

کد خبر: ۹۷٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha