۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
حل مشکل مسکن روستاهای ماهنشان و ایجرود به اعتبار خاصی نیاز ندارد
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس:

حل مشکل مسکن روستاهای ماهنشان و ایجرود به اعتبار خاصی نیاز ندارد

زنجان-نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس گفت: حل مشکل برخی از روستاها در بخش مسکن در شهرستانهای ماهنشان و ایجرود به اعتبار خاصی نیاز ندارد و با تعامل بین دستگاهی می توان مشکلات را مرتفع کرد. 

مرتضی خاتمی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه حل مشکلات جامعه از وظایف مهم مسئولین اسـت،گفت: حل مشکل برخی از روستاها در بخش مسکن و آبرسانی به روستاها در شهرستانهای ماهنشان و ایجرود به اعتبار خاصی نیاز ندارد و با تعامل بین دستگاهی می توان مشکلات را مرتفع کرد. 

وی اظهار کرد: در سطح روستاها ها باید با کمترین زمان نسبت به احداث مسکن به جوانان اقدام شود و در این میان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان باید تقویت شود. 

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهرستان ایجرود مشکلات بسیار فراوانی دارد،گفت: باید مسئولین  برای رفع این مشکلات بیشتر تلاش کنند.

خاتمی تاکید کرد: شهرستان ایجرود ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه صنایع دستی و گردشگری دارد و باید به صنایع دستی و گردشگری شهرستان ایحرود بسیار توجه شود. 

وی بر لزوم توسعه رونق تولید در شهرستان ایجرود تاکید کرد و یادآور شد:  باید زیر ساخت‌های لازم برای رونق تولید در شهرستان ایجرود فراهم شده و از تولید کننده حمایت شود و موانع بر سر راه تولید برداشته شود. 

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی توسعه همه جانبه محقق می شود که زیر پای سرمایه گذار فرش قرمز پهن شود، ابراز داشت: سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال و تولید در یک  منطقه نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد و مدیران دستگاههای اجرایی دست سرمایه گذاران را بگیرند. 

کد خبر: ۹۷٬۵۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha