۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
یک هزار و ۲۰۰ طرح بنیاد برکت در استان ایلام افتتاح شد
با حضور مسئولان کشوری؛

یک هزار و ۲۰۰ طرح بنیاد برکت در استان ایلام افتتاح شد

ایلام- یک هزار و ۲۰۰ طرح اشتغالزایی پایدار روستایی با همکاری صندوق کارآفرینی امید و بنیاد برکت در استان ایلام افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، ظهر سه شنبه افتتاح یک هزار و ۲۰۰ طرح مورد تفاهم نامه صندوق کارآفرینی امید با بنیاد برکت در استان ایلام با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور افتتاح شد.

صندوق کارآفرینی امید طی تفاهم نامه با بنیاد برکت در استان ایلام برای یک هزار و ۲۰۰ طرح اشتغال روستایی اعتباری بالغ بر ۴۱۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ طرح در شهرستان بدره به عنوان شهرستان هدف در کشور مورد تامین مالی قرار گرفته است، تصریح کرد: تمامی طرح هایی که توسط صندوق کار آفرینی تامین مالی شده بر اساس نیاز سنجی صورت گرفته است که امیدواریم با افتتاح چنین طرح هایی بتوانیم ضریب اشتغال کشور و استان ایلام را افزایش دهیم.

اصغر نورالله‌زاده، منطقه زاگرس را یکی از بهترین مناطق کشور برای کشت گیاهان دارویی عنوان کرد و تصریح کرد: یکی از مهم ترین تولیدات ایران در راستای رقابت تولید گیاهان دارویی است و  استان ایلام می‌تواند به یکی از مهم ترین استان های کشور در حوزه تولید، فرآوری و بسته بندی گیاهان دارویی در کشور تبدیل شود.

وی از اختصاص یک و هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار  برای کشت گیاهان در کل کشور در سال‌جاری خبر داد و گفت: برنامه داریم گیاهان دارویی در تمامی مناطق مستعد کشور به ویژه مناطق روستایی به صورت انبوه تولید شود که برای تحقق این مهم با جهاد کشاورزی و سازمان برنامه تفاهم نامه ای منعقد شده است.

کد خبر: ۹۷٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha