۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
قطع مکرر برق صنعت مازندران را مستاصل کرده است
رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

قطع مکرر برق صنعت مازندران را مستاصل کرده است

ساری- مهاجر، رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه قطع برق اوضاع و احوال صنعت را بد کرده است، گفت: بخش صنعت با بی برقی مستاصل شده است.

عبدالله مهاجر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه تدبیر لازم برای اعمال خاموشی ها و پیشگیری از قطع برق صنایع نشده است، افزود: شرایط کنونی سبب بروز خسارت به بخش صنعت شده است.

وی با اظهار اینکه تهیه و تامین ژنراتور برای صنایع خرد و کوچک ممکن نیست، ادامه داد: باید از شش ماه قبل اطلاع رسانی و برنامه ریزی لازم برای مواجهه با تابستان و کمبود برق صورت می گرفت.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران تصریح کرد: اکثر شرکت ها و صنایع استان خرد و کوچک هستند و قادر به تامین ژنراتور نیستند زیرا هزینه های مضاعفی را بر شرکت ها اعمال می کند.

مهاجر یادآور شد: هزینه‌های سربار سبب افزایش قیمت تولید می شود اما صنایعی که در حد چهار تا پنج مگاوات برق نیاز دارند، می توانند نسبت به تامین برق از طریق ژنراتور اقدام کنند ولی برای بقیه به صرفه نیست.

وی از بی تدبیری های صورت گرفته و قطع مکرر برق گلایه کرد و گفت: بخش های مختلف از جمله صنعت در شرایط کنونی مستاصل شده اند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: هر بار قطع برق خسارت هنگفتی به صنایع وارد می کند و متاسفانه کسی پاسخگوی این مشکلات نیست.

کد خبر: ۹۷٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha