۲۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کارگاه‌های زیرزمینی بلای جان تولیدکنندگان مواد شوینده شده است
رئیس انجمن مواد شوینده و بهداشتی خراسان رضوی:

کارگاه‌های زیرزمینی بلای جان تولیدکنندگان مواد شوینده شده است

مشهد- نبی زاده رئیس انجمن مواد شوینده و بهداشتی خراسان رضوی گفت: کارگاه‌های زیرزمینی این روزها بلای جان تولیدکنندگان و هم‌چنین مصرف‌کنندگان شده‌اند.

سید هادی نبی زاده در گفت‌وگو با بازار اظهار کرد: متأسفانه کارگاه‌های زیرزمینی غیرمجاز مواد شوینده را باکیفیت نامطلوب وارد بازار کرده و به این صنعت ضربه وارد می‌کنند.

وی بابیان اینکه این موضوع را به اداره بهداشت اطلاع دادیم  می‌افزاید: این در حالی است که اداره بهداشت مدعی است که شناسایی این‌ کارگاه‌های غیرمجاز و تولیدکننده مواد تقلبی در حوزه وظایف آن‌ها نیست.

وی گرانی محصولات شوینده و بهداشتی را به ضرر تولیدکنندگان و فروشندگان دانست و گفت:با توجه به توان مالی، مردم مصرف خود را به حداقل می‌رسانند و زمانی که مردم مصرف خود را در این دسته از کالاهای بهداشتی کاهش دهند، بهداشت جامعه به خطر می‌افتد که حتی ممکن است یکسری عواقب دیگر به همراه داشته باشد.

وی بابیان اینکه گرانی مواد اولیه یکی از مشکلات اساسی بر سر راه تولید این مواد است بیان کرد: گرانی مواد اولیه و که درنهایت بر قیمت تمام‌شده محصول تأثیر دارد نه‌تنها مصرف‌کننده بلکه به دلایلی که عنوان شد موجب ضرر تولیدکنندگان می‌شود.

کد خبر: ۹۷٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha