۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
باید طرحی با ۳ برابر ظرفیت مسکن مهر تعریف شود
نایب رئیس کمیسیون فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس:

باید طرحی با ۳ برابر ظرفیت مسکن مهر تعریف شود

میرتاج الدینی، نایب رئیس کمیسیون فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: حل مسائل اصلی اقتصاد کشور در گرو اصلاح زیرساخت هاست و باید پروژه‌ای با سه برابر ظرفیت مسکن مهر تعریف شود.

به گزارش بازار، سید محمدرضا میرتاج الدینی از رئیس جمهور منتخب خواست تا کنار حل مسائل روزمره اقتصادی از رسیدگی به زیرساخت‌های اقتصادی نیز غافل نشود.

نماینده مردم تبریز؛ مسکن را یکی از موتورهای پیشران اقتصاد کشور برشمرد و گفت: توسعه ساخت مسکن گر در دولت به عنوان اولویت قرار گیرد این لوکوموتیو موجب فعال شدن دیگر بخش‌های اقتصاد نیز خواهد شد و بخشی از مشکل بیکاری را حل خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به تجربیات موفقی که در گذشته در حوزه مسکن مهر داشتیم با رفع ایرادهای این طرح دولت می‌تواند در حوزه مسکن موفق عمل کند و هم مشکل تامین مسکن مردم حل راه حل کند و هم مشکل تولید و اشتغال برطرف خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: حداقل اقدامات دولت جدید در این عرصه با توجه به برنامه‌هایی که وجود دارد تعریف پروژه‌های به ظرفیت دو تا سه برابر مسکن مهر خواهد بود که موتور محرکه اقتصاد کشور خواهد شد.

میرتاج الدینی به زیان دیدن بخشی از مردم در بازار سرمایه اشاره کرد و افزود: دولت جدید با تثبیت شرایط اقتصادی می‌تواند مسئله بورس را حل کند و اعتماد عمومی را به بازار سرمایه برگرداند.

وی تصریح کرد:امیدواریم که بورس روند صعودی خود را به دور از اشکالات گذشته و در فرآیند طبیعی و ثابت ادامه دهد و دیگر شاهد به هم خوردن آرامش بورس و روش‌های حبابی شدید مثل گذشته نباشیم تا سرمایه‌گذاران به آرامش برسند و تولید از نقدینگی موجود در این بازار بهره‌مند شود.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس درباره تاثیر گذاری سیاست خارجی بر اقتصاد کشور نیز گفت:در دولت جدید سیاست کلی نظام برای رفع تحریم‌ها تداوم پیدا می‌کند و فقط شیوه‌ها و رویکردها فرق می‌کند، سیاست خارجی در دولت جدید باید از مواضع اقتدار مذاکره کند، زیرا مذاکره از موضع قدرت زودتر به نتیجه می‌رسد و می‌تواند به تحریم‌های غیرقانونی علیه کشورمان پایان دهد.

کد خبر: ۹۷٬۴۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha