۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
تولید واگن در اراک به ۷۰۰ دستگاه خواهد رسید/ ضرورت اعطای به موقع تسهیلات
مدیرعامل شرکت واگن‌پارس اراک:

تولید واگن در اراک به ۷۰۰ دستگاه خواهد رسید/ ضرورت اعطای به موقع تسهیلات

اراک - مدیرعامل شرکت واگن‌پارس اراک با اشاره به اینکه این شرکت سال ۹۸ تعداد ۵۲۲ واگن تولید کرده است، گفت: تولید شرکت در سال آینده در صورت دریافت به موقع تسهیلات به ۷۰۰ واگن خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا مختاری پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به سال رونق تولید اظهار داشت: شرکت واگن پارس تعداد ۵۲۲ دستگاه انواع واگن باری و مسافری را تولید و به ناوگان حمل و نقل ریلی کشور تحویل داده است که این تعداد واگن شامل هشت دستگاه واگن مسافری و ۵۱۴ دستگاه واگن باری بوده است.

وی با بیان اینکه رکورد تولید واگن بعد از ۲۱ سال در شرکت واگن‌سازی اراک شکسته شد، افزود: بیشترین آمار تولید واگن ثبت شده در شرکت واگن‌پارس اراک با تولید ۵۰۰ واگن در سال ۱۳۷۷ ثبت شده که این رکورد امسال با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی شکسته شد.

مدیرعامل شرکت واگن پارس اراک در ادامه با اشاره به اینکه انتظار می‌رود در خرداد ماه سال آینده شاهد تحویل اولین لوکوموتیو بعد از سال‌ها در شرکت واگن پارس باشیم، گفت: این مسئله نقطه عطفی در کارنامه این واحد صنعتی و تولیدی به حساب می آید.

مختاری عنوان داشت: تولید ۵۲۲ دستگاه واگن در سال ۱۳۹۸ بدون هیچگونه حمایت مالی و ارائه تسهیلات و فقط با توان مالی بخش خصوصی صورت گرفته است و در صورتی که وزارت راه و شهرسازی و راه آهن با ارائه تسهیلات به این شرکت ادامه داشته باشد تولیدات این شرکت در سال آینده از تعداد ۷۰۰ دستگاه نیز عبور کند.

کد خبر: ۹٬۷۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha