۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
 ۶۰۰ هزار تن کالا از بندر امام به مازندران حمل شده است
مدیرکل راهداری مازندران:

۶۰۰ هزار تن کالا از بندر امام به مازندران حمل شده است

ساری- مدیرکل راهداری مازندران گفت: سه ماه اول امسال بیش از ۶۰۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی (ره) به مقصد مازندران حمل شده است.

به گزارش بازار به نقل از راهداری مازندران، عباسعلی نجفی اظهار داشت: در سه ماه نخست سال جاری با توجه به اهمیت تامین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی، بیش از ۶۰۰ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به استان مازندران وارد شد.

وی اظهار داشت: برای حمل ۶۰۰ هزار تن کالای اساسی حدود ۲۴ هزار دستگاه کامیون فعالیت داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از شرکت های حمل و نقل کالا و مالکان ناوگان حمل و نقل بار سراسر استان خواست برای انتقال کالاهای اساسی و نهاده های دامی از مبداء بندر امام خمینی (ره) به مقصد مازندران سریع تر اقدام دهند.

وی افزود: در حال حاضر تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده به ویژه کالاهای اساسی و نهاده های دامی موردنیاز دامداران ضروری است لذا شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای استان موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون های تحت پوشش به مقصد بندر امام(ره) اقدام دهند و این اجازه به آنها داده می شود تا بارنامه انتقال محموله ها را از مبداء بندر امام به مقصد استان را خودشان صادر کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه با اشاره به وضعیت آماری بخش حمل و نقل کالای استان گفت: حدود ۱۸هزار دستگاه انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین، تعداد ۱۷ هزار و ۵۰۰ هزار نفر راننده حرفه ای با ۱۳۲شرکت و موسسه حمل و نقلی کار جابه جایی انواع کالاها را از مبادی سراسر استان به مقاصد داخل و خارج از استان برعهده دارند و این تلاشگران همیشه در انتقال کالاهای مورد نیاز مردم همت گمارده اند.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات متعددی که طی روزهای اخیر با تشکل های صنفی بخش حمل و نقل کالای استان داشتیم، انتظار می رود روند جابه‌جایی و حمل کالاهای اساسی مربوط به استان از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد. 

کد خبر: ۹۷٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha