۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
ضروت اتصال لرستان به خطوط ریلی و بهبود زیرساخت‌های پستی
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

ضروت اتصال لرستان به خطوط ریلی و بهبود زیرساخت‌های پستی

لرستان- ناظری، مدیرکل پست لرستان با اشاره به ضرورت بهبود زیرساخت‌های پستی استان گفت: در لرستان از نظر زیرساخت‌های جاده‌ای مشکل نداریم اما در حوزه ریلی ضعف داریم.

محمد ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا سبب رونق خریدهای اینترنتی و به تبع افزایش حجم کار پست شد؛ در گذشته بیشتر مرسولات ما سازمانی و شامل گواهینامه، کارت پایان خدمت و ... بود اما امروز سفارشات مردمی و خریدهای آنلاین سهم قابل توجهی از مرسولات را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: در جریان کرونا حجم محصولات وارده به لرستان بیش از سه برابر شد اما با تلاش همکاران پرتلاش و بی‌نظیر ما در مجموعه پست لرستان، این حجم بالای کاری مدیریت شد و در شرایطی که نیروهای ادارات استان با ۵۰ درصد ظرفیت مشغول به کار بودند، نیروهای ما حتی یک روز هم استراحت نداشتند و با تمام ظرفیت در ایام کرونا مشغول به کار بوده و هستند.

مدیرکل پست لرستان عنوان کرد: علی رغم اینکه برخی استان‌ها در ایام کرونا به دلیل نبود زیرساخت‌های مناسب دچار اختلال در خدمات‌رسانی شدند ما در لرستان تلاش کردیم که با برنامه‌ریزی، این شرایط بحرانی را مدیریت کنیم و حتی ابتلای ۷۰ نفر از پرسنل پست لرستان به کرونا نیز مانع خدمات سریع و دقیق پست نشد و هیچ مورد نارضایتی از جانب مردم نداشتیم.

وی این رضایت خاطر و اطمینان مردم به اداره پست را یک سرمایه اجتماعی ارزشمند دانست و بیان کرد: خدمات پستی، یکی از  شاخص‌های توسعه‌یافتگی در هر استان است که برای تقویت این شاخص، زیرساخت‌هایی نیاز است که از مهمترین آنها می‌توان به خطوط ریلی و هواپیمایی و جاده‌ها اشاره کرد.

ناظری تصریح کرد: در حال حاضر ما در لرستان از نظر زیرساخت‌های جاده‌ای مشکل نداریم اما در حوزه ریلی ضعف داریم درحالیکه با اتصال پست به شبکه ریلی، دیگر با خطرات و محدودیت‌هایی مانند نقص فنی کامیون، تصادف و انسداد راه‌ها مواجه نخواهیم شد و ضمن کاهش هزینه‌ها با سرعت و کیفیت بهتری به ارائه خدمات می‌پردازیم.

مدیرکل پست لرستان گفت: اگر مرکز لرستان به خطوط ریلی متصل شود نه تنها در بحث پست بلکه در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه نیز تحول قابل توجهی در استان ایجاد می‌شود و حتی می‌توانیم در حوزه باربری و پست لجستیک نیز ورود کنیم و جابجایی اجسام حجیم و سنگین وزن را نیز انجام دهیم.

کد خبر: ۹۷٬۲۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha