آنچه بازاریابان باید در مورد «سئو» بدانند| کلمات خوب کلیدی عامل مهم در افزایش رتبه سایت

آنچه بازاریابان باید در مورد «سئو» بدانند| کلمات خوب کلیدی عامل مهم در افزایش رتبه سایت

«سئو» یا همان بهینه سازی موتور جستجو باید به صورتی باشد تا علاوه بر بالابردن رتبه سایت به شناساندن بهتر برند هم کمک کند؛ در ادامه برخی از این موارد را بررسی می کنیم. 

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: «د هاست» در نوشتاری به مواردی که باید بازاریابان در خصوص بهینه سازی موتور جستجو و افزایش رتبه خود در میان سایر رقبا توجه کنند پرداخته است که در ادامه میتوانید بخوانید: در لیست نگرانی های بازاریابان، دستیابی به موقعیت سئو (SEO) در گوگل یکی از برجسته ترین موارد است. موتور جستجو نقطه ورودی است که بسیاری از مصرف کنندگان برای دستیابی به محصولات، خدمات و مارک ها دنبال می کنند. حضور در اولین نتایج صفحات موتور جستجو برای شناخته شدن و همچنین شهرت مهم است. 

بنابراین، شرکت ها باید از استراتژی سئو خود مراقبت کنند، تا آنجا که ممکن است کارهایی را  انجام دهند تا نحوه دستیابی به بهترین نتایج ممکن را بهینه کند. افراد کمی هستند که در مورد چگونگی مراجعه به وب سایت شما و چگونگی گرفتن بهترین نتیجه شک دارند. دستیابی به اولین نتایج جستجو آسان نیست -  برای مثال حداقل زمانی که می خواهید به صورت معمول به آن دست پیدا کنید و در عین حال از جستجوی پولی  هم استفاده نکنید –  باید امکان پذیر باشد. 

برای رسیدن به این هدف، اولین کاری که بازاریابان باید انجام دهند این است که منابع و افراد متخصص را دنبال کنند و مناسب ترین شرکا را به کار گیرند. خواندن توصیه های متخصصان در زمینه موقعیت یابی وب و توصیه های آنها در سئو، به درک اینکه چه کاری باید انجام دهند و مناسب ترین روش ها کدام است،  می تواند از جمله راهکارها باشد.

برای رسیدن به این هدف، اولین کاری که بازاریابان باید انجام دهند این است که منابع و افراد متخصص را دنبال کنند و مناسب ترین شرکا را به کار گیرند

رقابتی برای معرفی برندها
هنگامی که دانش پایه ای کسب کردید، زمان کار و طراحی یک استراتژی کارآمد برای سئو فرا رسیده است. یکی از نکات کلیدی استراتژی موقعیت یابی یک صفحه وب، دستیابی به جریان خوب منابع است. یعنی مراجعه در سایت های دیگر به خود صفحه است. به نظر می رسد، در نگاه اول، کاملاً پیچیده است، اما اگر کارها به خوبی انجام شود، مشکلی نخواهد بود. 

در عین حال که کار با کلمات کلیدی در این زمینه به همان اندازه مهم است. انتخاب کلمات کلیدی مناسب که به عنوان یک عنصر پایه برای موقعیت یابی متن کار کنند، ضروری است. برند ها باید اصطلاحات خاصی را انتخاب کنند که ارتباط تنگاتنگی با آنچه هستند و آنچه ارائه می دهند داشته باشد، زیرا انتخاب کلمات کلیدی بسیار گسترده یا مبهم به هیچ وجه به دستیابی به موقعیت های برتر در نتایج جستجو کمک نمی کند.

کلمات کلیدی در این زمینه به همان اندازه مهم است انتخاب کلمات کلیدی مناسب که به عنوان یک عنصر پایه برای موقعیت یابی متن کار کنند، ضروری است

رقابت بسیار زیاد و مخاطبان هدف نیز بسیار پراکنده خواهند بود.  از این رو محتوا مهم است. نوشتن برای سئو و نوشتن «خوب» به نظر نمی رسد مثل چند سال پیش کارآمد باشد. اگر یک دهه پیش موتورهای جستجو به تکرار کلمات و بیشترین سادگی ممکن در متن ها پاداش می دادند، اکنون آنها به اندازه کافی پیشرفته شده اند که می توانند بدانند چه متنی خوب نوشته شده و چه متنی نیست. بنابراین متن ها باید باکیفیت، دارای اطلاعات مربوطه و دقیق باشند.

این امر نه تنها در اولویت بندی ربات های جستجو بلکه به سنجش خوانایی نیز کمک می کند و بازدید کننده متن را تحسین و برداشت خوبی از نام تجاری دریافت می کند. این درک همچنین به دستیابی به آن موردی کمک می کند که هر استراتژی سئو از آن حمایت می کند: یعنی  بک لینک ها (backlinks). به احتمال زیاد پیوند متنی با کیفیت که بتواند به عنوان یک منبع خبره شناخته شود  مهم است و بیش از همه، این پیوندها از صفحات با ارزش بالا مانند رسانه ها بدست می آیند. مورد بعدی اینکه باید کاملاً آگاه باشید که این یک کار ثابت است که در آن هرگز نمی توانید  رتبه استراتژی خود را کاهش دهید. بازاریابان باید دائماً در حال تجزیه و تحلیل آنچه که انجام می دهند و آنچه که به دست می آورند، باشند.

از طرفی داده ها مهم هستند، همچنین ظرفیت کافی برای تطبیق در همه زمان ها با آنچه این اطلاعات به ما می گویند، دارند. به عنوان مثال انجام ممیزی های سئو به طور منظم، برای اطمینان از صحت آنچه که انجام می شود و تشخیص موارد احتمالی مشکل دار برای حل آنها ضروری است. 

کد خبر: ۹۷٬۱۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha