۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶
رشد ۱۳ درصدی مصرف «سی ان جی» در استان بوشهر| مصرف ۱۶ میلیون متر مکعب گاز
در بهار امسال محقق شد

رشد ۱۳ درصدی مصرف «سی ان جی» در استان بوشهر| مصرف ۱۶ میلیون متر مکعب گاز

بوشهر- رحمانی مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از مصرف ۱۶ میلیون متر مکعب «سی ان جی» در استان بوشهر در فصل بهار خبر داد و گفت: این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد رشد دارد.

مسلم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: شرکت گاز استان بوشهر در راستای حمایت از انرژی‌های پاک و سالم از تمام ظرفیت موجود به نحو مطلوب بهره می‌برد.

وی افزود: تجهیز و استانداردسازی جایگاه‌های "سی ان جی" در استان بوشهر از برنامه‌های مهم این شرکت است و در سال جاری تاکنون تعداد ۳۵ جایگاه " سی ان جی" در این استان متصل به گاز شده‌اند که گامی بزرگ در تامین انرژی پاک است.

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر از مصرف ۶۵ میلیون متر مکعب گاز در ایستگاه‌های " سی ان جی" استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این میزان گاز در یکسال اخیر مصرف شده است.

رحمانی تصریح کرد: براساس مطالعات صورت گرفته، مصرف "سی‌ان‌جی" در مقایسه با سوخت‌های فسیلی نظیر بنزین به لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر و ارزان‌تر است و بدون تردید در بحث محیط زیست نیز موجب می‌شود که هوایی پاک و سالم داشته باشیم و مجموعه گاز استان بوشهر برای توسعه جایگاه‌های "سی ان جی" از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی از رشد ۱۳ درصدی مصرف "سی ان جی" در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان خردادماه، میزان مصرف "سی ان جی" در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۳ درصدی برخوردار بوده که در نیمه دوم امسال، این میزان باز هم رشد خواهد داشت.

مدیر عامل گاز استان بوشهر از مصرف ۱۶ میلیون متر مکعب گاز " سی ان جی" در استان بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس آمار موجود، از ابتدای امسال تا پایان فصل بهار، بیش از ۱۶ میلیون متر مکعب گاز " سی ان جی" در استان مصرف شده و در سال ۹۹ و در مدت مشابه، ۱۴ میلیون مصرف شده بود.

رحمانی یادآور شد: استان بوشهر در زمینه گازرسانی به مناطق شهری و روستایی در سطح کشور پیشتاز است و در شرایط کنونی بالغ بر ۹۹ درصد جمعیت شهری استان و حدود ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان بوشهر از گاز طبیعی برخوردارند.

کد خبر: ۹۷٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha